اجرای 40 پروژه با اعتباری حدود 200 هزار میلیون ریالی در گیلان – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان

اجرای 40 پروژه با اعتباری حدود 200 هزار میلیون ریالی در گیلان - خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آرتیو، محمد رضا رستمی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران به مناسبت روز بزرگداشت شهدا با اشاره به برگزاری دومین کنگره 8 هزار شهید استان گیلان در سال 1404، اظهار کرد: ازآنجایی که توفیق خدمت در کمیته برنامه، بودجه و پشتیبانی این کنگره نصیب سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان شده است، تلاش داریم تا در همکاری با همه دستگاه ها، نهادها، تشکل ها و… رویدادی درخورشان شهدای گران قدر این استان برگزار شود.

وی با بیان اینکه در سال 1401 بیش از 100 هزار میلیون ریال برای بهسازی و مرمت گلزار شهدا و بهسازی المان ها و تابلوهای شهدا در استان گیلان تخصیص یافته است، افزود: از این میزان اعتبار 86,106 میلیون ریال برای بهسازی و مرمت گلزارهای شهدا و 14,500 میلیون ریال برای بهسازی المان ها و تابلوهای شهدا در استان به اداره کل بنیاد شهید، بسیج سازندگی، بنیاد حفظ آثار و شهرداری های استان، تخصیص پیدا کرده است.

رستمی با بیان اینکه میزان اعتبار تخصیص یافته برای بهسازی و مرمت گلزار شهدا و بهسازی المان ها و تابلوهای شهدا در 10 ماهه سال 1402 به 165,273 میلیون ریال رسیده است، تصریح کرد: از این میزان اعتبار تاکنون 151,937 میلیون ریال به شهرداری ها، بسیج سازندگی، بنیاد حفظ آثار و اداره کل بنیاد شهید برای بهسازی و مرمت گلزار شهدا تخصیص یافته و مابقی این اعتبار به اداره کل بنیاد شهید استان برای بهسازی المان ها و تابلوهای شهدا اختصاص پیدا کرده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با بیان اینکه طی سال 1401 و در حوزه ایثار و شهادت تعداد 35 پروژه در سطح استان با اعتباری بالغ بر 114 هزار میلیون ریال پیگیری شده است، گفت: در سال جاری 40 پروژه در این حوزه با اعتباری بالغ بر 200 هزار میلیون ریال در حال اجرا است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرای 40 پروژه با اعتباری حدود 200 هزار میلیون ریالی در گیلان – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرای 40 پروژه با اعتباری حدود 200 هزار میلیون ریالی در گیلان – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.