از راه اندازی دانشکده های تعلیم و تربیت تا تقویت مدارس سما

ملکی چوبری مطرح کرد؛

از راه اندازی دانشکده های تعلیم و تربیت تا تقویت مدارس سما

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تاکید کرد که به سمت به سوی راه اندازی دانشکده های تعلیم و تربیت و توسعه و تقویت مدارس سما حرکت می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آرتیو، چهل و چهارمین جلسه هییت رییسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در دفتر ریاست این دانشگاه برگزار شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در این نشست گفت: دهه کرامت یادآور تحول آفرینی بانوان آسمانی است که می توانند رهبری دل های صد ها میلیون مسلمان را در عصر های مختلف برعهده بگیرند.

مجتبی ملکی چوبری بیان کرد: دهه کرامت یادآور تمام خوبی ها و جمال انسانی بوده و آنچه خیر، خوبی، رشد و کمال انسانی است؛ در این دهه که راس آن حضرت معصومه سلام الله علیها و امام رضا علیه السلام قرار دارند، می درخشد.

وی متذکر شد: طی چند دهه فعالیت و تجربیات در عرصه های مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان از تمام توان، تجربیات و کمک مدیران توانمند در استان استفاده کردیم که متشکل از تیمی متعهد، همدل، همسو و همفکر است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان افزود: باید گام های بلندتری برداریم و اتفاقات مهم تری را رقم بزنیم و تمام مدیران باید پای کار باشند تا دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان که دارای سرمایه انسانی قوی، متعهد و مجرب است، به جایگاه اصلی خود برگردد.

ملکی چوبری، خواستار رعایت آراستگی و شیونات رفتاری شد و افزود: آراستگی و شیونات رفتاری یکی از موضوعاتی است که دانشگاه ها با آن درگیر یوده و با توجه به نزدیک شدن فصل گرما، پوشش ها باید در حد استاندارد و رعایت شیونات اسلامی باشد و مسیولان در دانشگاه به خصوص حوزه فرهنگی، پیگیر رعایت مصوبات شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه باشند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری تبیین کرد: امسال برای دانشگاه آزاد اسلامی سال بسیار مهم و حساسی است؛ چراکه با توجه به نامگذاری سال جدید و تاکید رییس دانشگاه آزاد اسلامی، باید سکوی مبدل دانایی را به توانایی تبدیل کنیم که در راستای تحقق این مهم به سمت دو پارامتر دانشکده های تعلیم و تربیت و توسعه مدارس سما حرکت خواهیم کرد که با برنامه ریزی های انجام شده درباره دانشکده های تعلیم و تربیت اسلامی اقدامات زیربنایی انجام شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در ادامه توضیح داد: با توجه به اولویت توسعه مدارس سما در سطح استان گیلان، در نقاطی که خلا وجود دارد باید ظرفیت ها شناسایی و تقویت شود.

ملکی چوبری، اجرای طرح پویش در دانشگاه را مهم دانست و ادامه داد: طرح پویش در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان از سال گذشته استارت خورد و در شهر های استان گیلان با برگزاری رویداد صدرا با کیفیت بهتری برگزار خواهد شد، اما هدف از برگزاری رویداد صدرا، اجرای طرح پویش است و باید برای دانشجویان، مهارت و کارآفرینی ایجاد کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "از راه اندازی دانشکده های تعلیم و تربیت تا تقویت مدارس سما" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "از راه اندازی دانشکده های تعلیم و تربیت تا تقویت مدارس سما"، کلیک کنید.