اعطای کارت عضویت شصتمین دوسالانه نمایشگاه هنر، در جشنواره فیلم ونیز/ انجام مسئولیت اجتماعی یک رویداد فرهنگی

اعطای کارت عضویت شصتمین دوسالانه نمایشگاه هنر، در جشنواره فیلم ونیز/ انجام مسئولیت اجتماعی یک رویداد فرهنگی

به گزارش خبرگزاری آرتیو به نقل از سایت جشنواره فیلم ونیز، جشنواره بین المللی فیلم ونیز در راستای تقویت فعالیت‌های آرشیو تاریخی این جشنواره و به مناسبت برگزاری شصتمین دوسالانه نمایشگاه هنر ونیز و اجرای فعالیت‌های هنری کارت دوسالانه این نمایشگاه را صادر و تمدید می کند.

این کارت به متخصصان و دوستدارانِ هنر اعطا می شود که داردندگان این کار می توانند از مزایای ویژه این دوسالانه که مجموع فعالیت‌های هنری از جمله هنرهای تجسمی، تئاتر، موسیقی و غیره را شامل می شود؛ بهره‌مند شوند.

بر اساس این گزارش، پنج نوع کارت ویژه جوانان، نقره‌ای، طلایی، پلاتینیوم و الماس ارائه می‌ شود که کارت الماس معتبرترین نوع کارت‌ها است و به نوعی «حامی کوچک» این دو سالانه به شمار می‌رود.

بر اساس اعلام سایت جشنواره بین المللی فیلم ونیز، این کارت‌هاهاها در ازای کمک مالی اعضا اعطا می‌کند که درآمد حاصل از فروش کارت‌های شصتمین دوسالانه نمایشگاه هنر ۲۰۲۴ صرف حمایت از فعالیت‌های آرشیو تاریخی هنرهای معاصر همچون جمع‌آوری، فهرست‌نویسی و دیجیتال سازی آثار، اسناد و تصاویر آرشیوی این جشنواره خواهد شد.

منبع: biennale

۲۴۳۵۷

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعطای کارت عضویت شصتمین دوسالانه نمایشگاه هنر، در جشنواره فیلم ونیز/ انجام مسئولیت اجتماعی یک رویداد فرهنگی" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعطای کارت عضویت شصتمین دوسالانه نمایشگاه هنر، در جشنواره فیلم ونیز/ انجام مسئولیت اجتماعی یک رویداد فرهنگی"، کلیک کنید.