انسداد محور پونل – خلخال به دلیل نبود ایمنی کافی – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان

انسداد محور پونل - خلخال به دلیل نبود ایمنی کافی - خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان

غلامعلی نیک فهم در گفت و گو با خبرنگار آرتیو با اشاره به جزییات آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در راه های مواصلاتی استان گیلان اظهار کرد: در️ محور سیاهکل – دیلمان بارش خفیف برف گزارش شده است.

وی با بیان اینکه بارش خفیف برف محور بره سر – قوشه لانه – کلیشم را سفیدپوش کرده است، افزود: ارتفاع برف در محورهای اسالم – خلخال، پونل – خلخال، ماسال – گیلوان به 10 سانتیمتر رسیده است.

نیک فهم تصریح کرد: بارش برف در محورهای اسالم- خلخال، پونل – خلخال، ماسال – گیلوان، شوک- ملکوت، بلوردکان- خصیب دشت، رودسر- لات محله و جیرندهویه متوقف شده است.

وی همچنین به وضعیت محورهای مرزی استان اشاره کرد و گفت: بارش برف در گردنه الماس در محور اسالم – خلخال و زندانه در محور پونل – خلخال متوقف شده اما این جاده به دلیل احتمال ریزش و نبود ایمنی کافی مسدود است.

نیک فهم با بیان اینکه ️رانندگان برای تردد در جاده های کوهستانی و برفگیر حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند، گفت: شماره تلفن 141 مرکز مدیریت راه های استان گیلان به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی همه محورهای مواصلاتی استان گیلان و محورهای ارتباطی استان های همجوار است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انسداد محور پونل – خلخال به دلیل نبود ایمنی کافی – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انسداد محور پونل – خلخال به دلیل نبود ایمنی کافی – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.