بررسی لپ تاپ استوک توشیبا مدل Toshiba Satellite L505

شرح

لپ تاپ Toshiba Satellite L505

در بالای صفحه کلید دکمه روشن/خاموش به اضافه چهار دکمه پخش رسانه وجود دارد: پخش/مکث، عقب، سریع به جلو و بی صدا. متاسفانه هیچ دکمه ولوم وجود ندارد. توشیبا همچنان از یک چرخ ولوم قدیمی استفاده می کند، در این مورد در لبه جلویی L505.

صفحه کلید و تاچ پد

صفحه کلید مشکی L505 بازخورد بسیار خوبی دریافت کرد، اگرچه ما متوجه شدیم که کمی انعطاف‌پذیرتر از آن چیزی است که می‌خواهیم. به لطف صفحه نمایش گسترده 15.6 اینچی، توشیبا همچنین توانست کل صفحه کلید عددی را بدون کاهش اندازه صفحه کلید به سمت راست جمع کند.
صفحه نمایش لمسی اندازه مناسبی دارد و سطح کمی زبر آن تقریباً هیچ اصطکاکی ایجاد نمی کند وقتی انگشت خود را روی آن حرکت می دهید. همانطور که قبلا ذکر شد، با این حال، ترکیب تقریبا یکپارچه آن با عرشه اطراف، مکان یابی محیط را دشوار می کند. دکمه های نقره ای در قسمت زیرین ماوس بزرگ و همچنین به خوبی مشخص بود.

صفحه نمایش و صدا توشیبا

صفحه نمایش 15.6 اینچی L505 بسیار روشن بود و رزولوشن 1366 در 768 آن برای اندازه آن بسیار مناسب است. با این حال، زاویه دید در صفحه نمایش براق می تواند بهتر باشد. ما مجبور شدیم نمایشگر را بیشتر از حد معمول به عقب کج کنیم تا شسته نشده به نظر برسد. با این حال، وقتی روی زاویه ایده‌آل تنظیم می‌شد، تماشای فیلم در صفحه نمایش 16:9 لذت بخش بود. در طی یک انفجار در یک کلیپ از The Hurt Locker، می‌توانیم تکه‌های شن و گرد و غبار را که توسط بمب‌های دست ساز پرتاب شده است، تشخیص دهیم.
بلندگوهای استریو در بالای عرشه به اندازه کافی بلند بودند، اما، همانطور که انتظار می رفت، فاقد باس بودند. ما می توانستیم به راحتی آهنگ “Rock Your Body” جاستین تیمبرلیک را از آن طرف اتاق بشنویم، اما خط بیس را از دست دادیم.

پورت ها و وب کم Toshiba Satellite L505

در سمت راست Satellite L505 دو پورت USB، یک مودم و یک اسلات قفل کنزینگتون قرار دارند. در سمت چپ، خروجی VGA، اترنت، هدفون و میکروفون و یک پورت eSATA که به عنوان USB عمل می‌کند وجود دارد. متأسفانه این پورت از فناوری Sleep-and-Charge توشیبا برخوردار نیست. همچنین فاقد پورت HDMI است که اگرچه ناامیدکننده است، اما در این بازه قیمتی به دور از معامله شکن است.
یک وب کم 1.3 مگاپیکسلی و میکروفون بالای صفحه نمایش تصاویر مناسبی را در چت ویدیویی Skype ارائه می دهد. اگرچه کمی خسته کننده بود، اما تماس گیرنده می توانست رنگ چشم ما را حدس بزند. با این حال، زمانی که حدود دو فوت از وب‌کم فاصله می‌گرفتیم، مقداری تاری حرکت وجود داشت.

امکانات، قیمت و خرید لپ تاپ Toshiba Satellite L505 به همراه تصاویر و پاسخ به سوالات مشتریان با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله آرتیو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله آرتیو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده توشیبا)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله آرتیو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ استوک توشیبا مدل Toshiba Satellite L505" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ استوک توشیبا مدل Toshiba Satellite L505"، کلیک کنید.