بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP Elitebook 840 G3 نسل ششم i7

توضیحات

بررسی لپ تاپ HP Elitebook 840 G3

هنگام خرید لپ تاپی که بتواند سال ها همراه شما باشد، مطمئناً با دقت بیشتری تصمیم می گیرید تا بهترین خرید را انجام دهید. اگر به دنبال محصولی با ارزش هستید که بتوانید به خاطر پولی که پرداخت کرده اید به آن افتخار کنید، بررسی ما از لپ تاپ های سری 840 G3 HP را بررسی کنید.

طراحی لپ تاپ اچ پی

لپ تاپ HP Elitebook 840 G3 بدنه ای تمام آلومینیومی با لوگوی جدید اچ پی دارد. این لپ تاپ دارای صفحه کلید با نور پس زمینه است. دکمه پاور در گوشه سمت چپ بالا و یک بلندگوی مثلثی برای بلندگوهای Bang & Olufsen وجود دارد. وزن آن 1.5 کیلوگرم و ابعاد 12.8 x 9.2 x 0.7 اینچ است. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 14 اینچی با رزولوشن 1080*1920 می باشد.

صفحه نمایش لپ تاپ Elitebook 840

لپ تاپ تاچ اچ پی 840 از صفحه نمایش 14.1 اینچی مات با وضوح 1366 در 768 پیکسل استفاده می کند. که کیفیت خوبی داره این صفحه نمایش در نمایش جزئیات بسیار خوب است و از آنجایی که می خواهید کارهای سنگینی با این دستگاه انجام دهید، قطعا می توانید روی کیفیت نمایش آن حساب کنید. اگرچه بهتر بود اچ پی پنل فول اچ دی را انتخاب می کرد تا نمایشگر دستگاه کاملا بی نقص باشد.

صفحه نمایش لمسی این سری از لپ تاپ های اچ پی الیت بوک رنگ ها را به خوبی نمایش می دهد، زاویه دید خوبی دارد، روشنایی آن بالاست و کنتراست آن در سطح بسیار خوبی است. قطعا در کار با صفحه نمایش این لپ تاپ مشکلی نخواهید داشت.

سخت افزار لپ تاپ HP 840 G3 موجود است

لپ تاپ HP 840 G3 از پردازنده پرسرعت نسل ششم اینتل استفاده می کند. پردازنده Intel Core i7-6600U برنامه ها را با فرکانس پایه 2.6 گیگاهرتز و 4 مگابایت حافظه کش اجرا می کند که در حالت فشرده به 3.4 گیگاهرتز در ثانیه افزایش می یابد. هشت گیگابایت رم DDR4 قادر به اجرای انواع برنامه های اداری، حسابداری، وبگردی و غیره است. با سرعت و ظرفیت کافی

حافظه اصلی 256 گیگابایت حافظه SSD پرسرعت است. این لپ تاپ از کارت گرافیک اینتل بهره می برد. که می تواند برنامه ها و بازی های میان رده ویرایش تصویر مانند FIFA 18، World of Warships و غیره را اجرا کند.

پورت های لپ تاپ HP 840

این لپ تاپ با صفحه نمایش لمسی به دو درگاه USB 3.0 و یک پورت USB Type-C مجهز شده است. همچنین برای اتصال به سایر مانیتورها می توانید از پورت VGA که برای انتقال تصاویر استفاده می شود استفاده کنید.

صفحه کلید استفاده شده در لپ تاپ اچ پی 840 جی 3 از نوع جزیره ای برای دقت تایپ بالا بوده و تقریبا ضد ضربه است. و این یک صفحه کلید کاملاً مناسب و بدون نومپد در نظر گرفته می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP Elitebook 840 G3 نسل ششم i7" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP Elitebook 840 G3 نسل ششم i7"، کلیک کنید.