بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP EliteBook Revolve 810 G2 نسل چهارم i5

توضیحات

لپ تاپ HP EliteBook Revolve 810 G2

لپ تاپ HP EliteBook Revolve 810 G2 نسل جدید مدل Revolve 810 اچ پی است. این اولترابوک حرفه ای با طراحی زیبا و سخت افزاری با کارایی بالا طرفداران خود را دارد. سری جدید HP Rivals هیچ تغییر جدیدی در ظاهر خود مشاهده نمی کند.

صفحه نمایش

لپ تاپ اچ پی دارای صفحه نمایش لمسی با فرمت 11.6 اینچی و وضوح 1366 در 768 پیکسل است. متاسفانه اچ پی در این سری از لپ تاپ ها از صفحه نمایش با وضوح بالا استفاده نکرده است. دلیل این امر این است که این شرکت می خواهد اطمینان حاصل کند که نرم افزار شرکت های قدیمی به درستی نمایش داده می شود و نیازی به صفحه نمایش با وضوح و کیفیت بالاتر ندارد. با این حال، نمی‌توانیم دلیل قانع‌کننده‌ای برای عدم وجود نمایشگر Full HD برای این دستگاه پیدا کنیم. با این حال، صفحه نمایش فعلی ناامید نمی شود و وضوح خوبی 312.4 cd/m2 را ارائه می دهد. با این حال، صفحه نمایش دو مدل قبلی از وضوح و وضوح بالاتری برخوردار است.

اتصالات

این دستگاه مجهز به مودم LTE برای استفاده از داده های سیم کارت و اتصال به اینترنت می باشد. این سیم کارت قابل استفاده در داخل و خارج از کشور می باشد.

عملکرد اجرایی

لپ تاپ HP EliteBook Revolve 810 G2 دارای ترانزیت حرفه ای 11.6 اینچی در خط تولید خود است. پردازشگر آن بیشتر از آنچه برای استفاده روزانه نیاز دارید پردازش می کند. یک TPM، یک پورت تترینگ و یک مودم LTE در کناری ویژگی های این دستگاه را کامل می کند.

پردازنده

همانطور که گفتیم این مدل با هر دو پیکربندی i5 و i7 قابل خرید است، به بررسی نسخه i7 این دستگاه پرداختیم. این مدل دارای یکی از قدرتمندترین پردازنده های ULV است که اینتل تا به حال ارائه کرده است. این پردازنده با سرعت پایه 1.6 گیگاهرتز کار می کند، با ارتقای Turbo، سرعت پردازش را می توان به 2.6 گیگاهرتز (دو هسته ای) افزایش داد. با این حال، این ویژگی فقط در حالت ذخیره باتری فعال است. به این ترتیب می توان تا حدودی عملکرد چندوظیفه ای را بر روی پردازنده اعمال کرد. در حالت ذخیره باتری، پردازنده با سرعت پایه ثابت 2.6 گیگاهرتز کار می کند. غیرفعال کردن توربو در حالت ذخیره باتری توسط HP عمدی است، اما اگر می خواهید از توربو در هر دو حالت استفاده کنید، باید گزینه “Enable Turbo Boost on DC” را در تنظیمات بایوس فعال کنید.

عملکرد سیستم

تجهیزات سخت افزاری لپ تاپ HP EliteBook Revolve 810 G2 در حال حاضر عملکرد یک سیستم کامپیوتری را نشان می دهد که در عمل به اثبات رسیده است. عملکرد این سیستم سریع و روان است. ما هیچ مشکلی ندیدیم و در بنچمارک های PCMark امتیاز بسیار خوبی کسب کرد. کاربر نمی تواند عملکرد سیستم را بهبود بخشد زیرا سیستم از قبل با حافظه قوی و پایدار ارتقا یافته است و حافظه اصلی در حالت دو کاناله کار می کند.

هارد دیسک

یک درایو با کیفیت و جامد از برند سامسونگ وظیفه ذخیره اطلاعات در لپ تاپ HP EliteBook Revolve 810 G2 را بر عهده دارد. این مدل M.2 (فول سایز) دارای ظرفیت کلی 128 گیگابایت است و تا 256 گیگابایت قابل ارتقا است. حدود 100 گیگابایت برای ارتقاء سیستم رزرو شده است، در حالی که حافظه باقیمانده با نصب ویندوز و پارتیشن بازیابی پر می شود. سرعت انتقال داده خوب دلیلی برای شکایت از SSD باقی نمی گذارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP EliteBook Revolve 810 G2 نسل چهارم i5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP EliteBook Revolve 810 G2 نسل چهارم i5"، کلیک کنید.