بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP G62 نسل یکم i3

توضیحات

مدل لپ تاپ اچ پی G62

سری G62 اچ پی (لپ تاپ HP G62) محصولات خود را معرفی کرد که در دسته محصولات ارزان قیمت قرار می گیرند با ویژگی هایی که می توانند اکثر نیازهای روزانه ما را برطرف کنند. HP با معرفی لپ‌تاپ‌های مبتنی بر پردازنده‌های core i3 با قیمت‌های مناسب، گروه خاصی از مردم و مصرف‌کنندگان را هدف قرار داد. در سری جدید HP G62، اچ پی مدل های بسیار متفاوتی را از نظر سخت افزاری عرضه کرد.

طراحی لپ تاپ HP G62:

در طراحی بدنه این لپ تاپ زیبا از ورق آلومینیوم استفاده شده است. به علاوه بدنه آن به گونه ای طراحی شده است که در برابر مواد روغنی مقاوم است. لپ تاپ HP G62 دارای شاسی پلاستیکی با طراحی شیک و جذاب در مقایسه با سایر رقبا و طرح های شطرنجی غیر مسطح در سرتاسر آن است. قاب بیرونی و اطراف آن صفحه کلید را می پوشاند. این مدل ها در سه رنگ مشکی، سفید و بژ موجود هستند. طراحی کلی لپ تاپ HP G62 با وجود زیبایی، قیمت آن را نیز مشخص می کند. وزن این لپ تاپ 2.5 کیلوگرم است که برای دانش آموزان مناسب است.

مشخصات سخت افزاری لپ تاپ HP G62:

در این محصول زیبا و خوش طراحی از پردازنده های قدرتمند اینتل استفاده شده است. پردازنده 2.4 گیگاهرتزی Intel Core i3 350M عملیات پردازشی را در این لپ تاپ بی نظیر انجام می دهد. علاوه بر این، با بررسی دقیق تر، متوجه یک حافظه رم قدرتمند 2 گیگابایتی نسل DDR3 می شویم. شاهد هماهنگی بسیار خوبی بین این دو قسمت ذخیره سازی اطلاعات در این لپ تاپ هستیم که توسط یک هارد دیسک 320 گیگابایتی با سرعت انتقال 5400 دور در دقیقه محقق شده است.

صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ HP G62:

صفحه کلید با کلیدهای مناسب و پاسخگویی عالی است اما فاصله مناسبی بین آنها ندارد. دکمه ها صاف هستند و تنها عیب آن نبود دکمه های عددی (پد نام) به دلیل کمبود جا است. نوشتن با آن به طور کلی رضایت بخش است. تاچ پد نیز متوسط ​​است، اما از مالتی تاچ پشتیبانی نمی کند، علاوه بر این دکمه های ماوس کمی سفت هستند و باید از نیروی بیشتری استفاده کنید. تاچ پد نیز به همان رنگ و شکل کیس است و جدا کردن آن تقریبا غیرممکن است و همین موضوع باعث زیباتر شدن آن می شود.

صفحه نمایش لپ تاپ HP G62:

صفحه نمایش 15.6 اینچی LED با رزولوشن اصلی 1366*768 است که وضوح اصلی در این اندازه است. و برای تماشای فیلم HD علاوه بر کیفیت رنگ و روشنایی خوب است اما بازتاب نور خارجی متوسط ​​است و زاویه دید عالی نیست و طبق معمول بهترین حالت مشاهده مستقیم است.

خلاصه:

به طور کلی، این نوت بوک برای افرادی که قصد دارند ساعت های طولانی با آن کار کنند و در زمان استراحت مانند کامپیوترهای رومیزی آن را خاموش نکنند، توصیه می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP G62 نسل یکم i3" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP G62 نسل یکم i3"، کلیک کنید.