بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP Pavilion DV6 نسل دوم i7 QM گرافیک دار

نقد و بررسی

لپ تاپ موجود HP مدل HP Pavilion DV6 نسل دوم گرافیک i7 QM

لپ تاپ HP Pavilion DV6 ساخت معروف ترین کمپانی به نام اچ پی می تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد، این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی با کیفیت HD است و در مشاغلی مانند حسابداری، طراحی و برنامه نویسی می تواند حتی برای شما مناسب باشد. با عمر باتری نسبتا خوب، کاربران می توانند از این لپ تاپ برای استفاده از پروژه یا انجام کاری در مکانی خاص در حین حرکت استفاده کنند و اطمینان لازم را داشته باشند. وزن لپ تاپ HP Pavilion DV6 2.91 کیلوگرم، کانفیگ بسیار بالا و طراحی عالی، وزن دستگاه Pavilion DV6 برای طراحی بدنه این لپ تاپ باید ذکر شود، بدنه این لپ تاپ از جنس آلومینیوم است که خوب است. مقاوم در برابر ضربه یا حوادثی که باعث آسیب می شوند.

حال نگاهی می اندازیم به مشخصات فنی این لپ تاپ HP Pavilion DV6 با پردازنده Intel Core i7 2630QM، رم این لپ تاپ از نوع DDR3 با ظرفیت 4 گیگابایت، حافظه نهان مناسب 6 مگابایت، ظرفیت هارد دیسک اصلی این لپ تاپ 500 گیگابایت HDD است. این لپ تاپ دارای چهار پورت USB 2.0 می باشد که از دیگر پورت های این لپ تاپ باید به پورت شبکه، هدفون، VGA و میکروفون اشاره کرد، لازم به ذکر است که این لپ تاپ پورت HDMI همچنین پشتیبانی می کند و قابلیت استفاده از کارت حافظه SD را نیز دارد. از دیگر ویژگی های خوب باید به وب کم و اسپیکر مناسب اشاره کرد که کیفیت تصویر مناسبی را برای ارتباط در اختیار شما قرار می دهد، حتی می توان از آن برای کلاس های آنلاین یا مجازی استفاده کرد. این لپ تاپ دارای درایو نوری Blu-ray می باشد، سیستم عامل لپ تاپ Pavilion DV6 ویندوز 7 64 بیتی می باشد.

امکانات، قیمت و خرید لپ تاپ Dell HP Pavilion DV6 با تصاویر و سوالات متداول کاربر با بهترین قیمت و تحویل نقدی در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده HP)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP Pavilion DV6 نسل دوم i7 QM گرافیک دار" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP Pavilion DV6 نسل دوم i7 QM گرافیک دار"، کلیک کنید.