بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP ProBook 640 G1 نسل چهارم i5

توضیحات

لپ تاپ HP مدل HP ProBook 640 G1

مشخصات، قیمت و خرید لپ تاپ موجود اچ پی مدل HP Probook 640 G1 با پردازنده نسل چهارم i5 توانست خود را به عنوان یک لپ تاپ خوش ساخت معرفی کند. استفاده از پردازنده سریع و جدید اینتل از ویژگی های این لپ تاپ است. علاوه بر این، وضوح بالا و صفحه نمایش با کیفیت، امکانات امنیتی به روز از دیگر ویژگی های لپ تاپ HP Probook 640 G1 است. بنابراین اگر به دنبال یک لپ تاپ نسبتا سبک با سرعت پردازش بالا هستید، این لپ تاپ گزینه خوبی است. از جمله ویژگی های لپ تاپ اچ پی به طور خلاصه می توان به : پورت رم برای ریدر، 2 پورت USB3، پورت VGA، پورت اترنت، دارای DVD/RW، باز شدن صفحه تا 180 درجه، اسکنر اثر انگشت، صفحه کلید با نور پس زمینه، امکان نصب ماژول سیم کارت، پردازنده قدرتمند نسل چهارم i5 روی شاسی مقاوم Probook بر اساس استانداردهای MIL-STD ساخته شده است و لپ تاپ Probook 640 G1 i5 در برابر گرد و غبار، گرمای شدید و مایعات مقاوم است. به نظر می رسد بلندگوهای استریو Probook در Probook 640 G1 i5 حجم کافی برای شنیدن صداها را فراهم می کنند. می‌توانید خروجی صدا را با برنامه‌ای که شامل DTS است تا سطح استودیو صدا تنظیم کنید. هیولت پاکارد یا به اختصار اچ پی یک شرکت آمریکایی چندملیتی فناوری اطلاعات است. دفتر مرکزی این شرکت دره سیلیکون در ایالت کالیفرنیای آمریکا واقع شده است. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت های فناوری اطلاعات است و تقریباً در تمامی کشورها فعالیت می کند. اچ پی به عنوان بزرگترین تولید کننده چاپگر و لپ تاپ در جهان شناخته می شود. در سال 2015، هیولت پاکارد به دو بخش تقسیم شد: HP و Hewlett-Packard Enterprise. در سال 2017، هیولت پاکارد خدمات سازمانی خود را به فناوری DXC و یک بخش نرم افزاری به نام Micro Focus تقسیم کرد.

امکانات، قیمت و خرید لپ تاپ HP Probook 640 G1 عکس دار و پاسخ به سوالات کاربران با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:

اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP ProBook 640 G1 نسل چهارم i5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP ProBook 640 G1 نسل چهارم i5"، کلیک کنید.