بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP ProBook 645 G1 نسل AMD A8 گرافیک دار

توضیحات

لپ تاپ HP 645 G1

کار خود را در دفتر یا در حال حرکت با HP ProBook 645 بادوام انجام دهید. این ProBook ها نازک، سبک و دارای ویژگی های بهره وری هستند تا کار را سریع تر و آسان تر کنند. علاوه بر این، راه حل های امنیتی قوی، داده های شما را از دست افراد نادرست دور نگه می دارد. این یک لپ‌تاپ بادوام و کارآمد است که برای هر خانواده، دانشجو یا حرفه‌ای آماده است. این یک لپ تاپ بسیار محکم است، حتی در مقایسه با لپ تاپ های بسیار گران تر، کیفیت ساخت شگفت انگیز است. این لپ تاپ 14 اینچی ProBook 645 یک لپ تاپ تجاری 14 اینچی است. علاوه بر صفحه نمایش مات، هارد دیسک سریع و دستگاه های ورودی خوب، این لپ تاپ دارای ویژگی های تجاری کلاسیک مانند درگاه اتصال و کارت خوان هوشمند است.

ProBook به دلیل روکش مات برای استفاده در فضای باز ایده آل است. با این حال، به دلیل روشنایی نسبتا کم صفحه نمایش، باید از محیط های بیش از حد روشن اجتناب کرد. HP لپ تاپ های تجاری 14 اینچی را در خط ProBook 645 ارائه می دهد. ترکیب CPU-GPU ProBook اجازه می دهد تا بازی های زیادی را با وضوح پایین و تنظیمات با کیفیت پایین انجام دهید. وضوح بالاتر یا تنظیمات با کیفیت بالاتر نیز باید در موارد جداگانه امکان پذیر باشد، به عنوان مثال در FIFA 14. هنگامی که دومین ماژول حافظه کاری نصب شده است.

ویژگی های لپ تاپ HP 645 G1

این لپ تاپ دارای باتری 6 سلولی نسل 4 با حافظه 256 گیگابایتی و کارت گرافیک AMD 8550M می باشد که نسبت به قیمت پایین این لپ تاپ از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار بوده و دارای صفحه نمایش 14 اینچی با وضوح HD می باشد و این لپ تاپ دارای پورت های USB3.0 ، DisplayPort می باشد. ، ورودی VGA، LAN و میکروفون و خروجی هدفون.

فناوری مورد اعتماد خود را از HP با استایل پیچیده ای که به نظر می رسد و احساس می کنید، از HP دریافت کنید. آخرین نسل از فناوری و ویژگی های قدیمی مورد نیاز کسب و کار خود را در یک HP ProBook جدید باریک تر برای دفتر یا در حال حرکت ترکیب کنید. از سرمایه گذاری های موجود در فناوری اطلاعات با پشتیبانی از ویژگی های قدیمی موجود مانند درایوهای نوری، پورت های سریال اختیاری، اتصالات VGA و RJ45 محافظت کنید.

امکانات، قیمت و خرید لپ تاپ HP ProBook 645 G1 با عکس و پاسخ به سوالات کاربران با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده HP)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP ProBook 645 G1 نسل AMD A8 گرافیک دار" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP ProBook 645 G1 نسل AMD A8 گرافیک دار"، کلیک کنید.