بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP ProBook 6460b نسل دوم i5

توضیحات

لپ تاپ اچ پی مدل HP ProBook 6460B

لپ تاپ HP ProBook 6460B موجود در انبار یکی از لپ تاپ های با کیفیت شرکت اچ پی با بدنه ای مناسب و مقاوم می باشد و با مشخصات فنی کانفیگ های ویژه ای که دارد می تواند در زمینه اداری و برنامه نویسی برای شما مناسب باشد. مشخصات فنی لپ تاپ HP ProBook 6460B با پردازنده نسل دوم Intel Core i5-2520M و همچنین دارای پردازنده گرافیکی Intel HD 3000 نوع رم این لپ تاپ از نوع DDR3 با ظرفیت 4 گیگابایت می باشد که حتی ظرفیت رم تا 16 گیگابایت قابل ارتقاء است که ظرفیت اصلی هارد دیسک این لپ تاپ است. 500 گیگابایت از نوع HDD لازم به ذکر است که این لپ تاپ دارای سه پورت USB 2.0 و بدون پورت USB 3.0 می باشد، سایر پورت های این لپ تاپ باید پورت شبکه، نمایشگر، هدفون، میکروفون، پورت ESATA/USB 2.0 COMBO و VGA باشد. پورت HDMI ندارد و همچنین امکان استفاده از کارت حافظه SD را دارد.

صفحه نمایش لپ تاپ 14 اینچی با کیفیت HD، لپ تاپ HP ProBook 6460B با ابعاد مناسب 231*388*34 میلی متر و وزن بیش از 2.4 کیلوگرم می توانید وزن آن را با توجه به تنظیمات و مشخصات لپ تاپ نادیده بگیرید، لازم به ذکر است که دارای حسگر اثر انگشت همچنین حتی یک صفحه کلید بسیار مناسب با کلیدهای خوب، نرم و روان می تواند برای تایپ دانش آموزان، دانشجویان و برنامه نویسان مناسب باشد.

از ویژگی های مثبت لپ تاپ 6460B طراحی بدنه تلفیقی از طراحی فلزی و پلاستیک فشرده با توجه به طراحی بدنه فلزی یکی از بادوام ترین لپ تاپ های اچ پی می باشد و همچنین دارای وب کم، میکروفون و اسپیکر برای فیلمبرداری می باشد. ارتباط با آن به شما کیفیت خوب و انتقال صدای بهتر را ارائه می دهد، حتی می تواند برای کلاس های آنلاین یا مجازی برای شما باشد. یکی دیگر از ویژگی های مثبت لپ تاپ 6460B به عمر باتری لیتیوم یونی (6 سلولی) اشاره کرد، کاربران می توانند اعتماد لازم را برای انجام پروژه یا کار در هر مکان خاص بدون استفاده از شارژر در زمان مشخصی داشته باشند. این لپ تاپ دارای دستگاه نوری حتی می توانید آن را با هارد SSD جایگزین کنید و سیستم عامل لپ تاپ 6460B با ویندوز 10 64 بیتی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP ProBook 6460b نسل دوم i5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP ProBook 6460b نسل دوم i5"، کلیک کنید.