بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP ProBook 650 G1

توضیحات

لپ تاپ HP ProBook 650 G1

مشخصات، قیمت و خرید لپ تاپ HP ProBook 650 G1 دارای طراحی تمام پلاستیکی و بدون حاشیه است که کمی ارزان به نظر می رسد اما تمام تمرکز را روی کار شما حفظ می کند. درب آن مشکی مات با لوگوی HP در پلاستیک بازتابنده است. هنگامی که درب آن را باز می کنید، یک صفحه نمایش 15.6 اینچی با وضوح 1080p پیدا خواهید کرد که با یک قاب مشکی بزرگ احاطه شده است، همچنین یک صفحه کلید کامل به سبک جزیره ای با نور پس زمینه با صفحه اعداد و یک صفحه نقره ای رنگ.

پورت های لپ تاپ HP ProBook 650 G1

ProBook 650 G1 تقریباً برای همه چیز درگاهی دارد. در سمت چپ لپ تاپ یک اسلات قفل، درایو CD/DVD و کارت خوان هوشمند خواهید یافت. جک هدفون، پورت USB Type-C، DisplayPort، یک جفت پورت USB 3.0، یک جک اترنت، یک اسلات سیم کارت و یک کارت خوان SD هنوز کافی نیست؟ اگر هنوز به سبک دهه 80 علاقه دارید، از پیدا کردن یک خروجی VGA و یک پورت سریال در پشت دستگاه خوشحال خواهید شد.

ویژگی های لپ تاپ اچ پی

صفحه نمایش 15.6 اینچی ProBook با وضوح 1080p روشن است، اما شاید خیلی واضح نباشد. وقتی فیلمی را تماشا می‌کنید، می‌توانم تمام جرقه‌ها و فلاش‌هایی را ببینم که سرعت فوق‌انسانی فلش را نشان می‌دهند.

وب کم 720p ProBook تصاویر مناسبی می گیرد و می توانید جزئیات دقیقی را مشاهده کنید.

HP ProBook 650 G1 به صفحه کلیدی با اندازه و متریال مناسب مجهز شده است. صفحه کلید لپ تاپ از پلاستیک نرم ساخته شده است که به کلیدها انعطاف و فشار می دهد. سایز اکثر کلیدها 1.5*1.5 سانتی متر است که به دلیل این اندازه استاندارد صفحه کلید ایده آل است و هیچ یک از قسمت های کیبورد مانند قسمت ماشین حساب حذف نشده است. بر خلاف سایر رقبا، صفحه کلید HP 650 صاف است و هیچ انحنای ندارد و تایپ کردن را لذت بخش تر می کند. نور پس‌زمینه صفحه‌کلید جدا از زیبایی که به لپ‌تاپ می‌افزاید، نور پس‌زمینه دسترسی کاربران به کلیدهای مورد نظر خود را در تاریکی آسان می‌کند. در مرکز صفحه کلید ProBook 650 G1 یک ماوس یدکی خاکستری وجود دارد، این کلید به کاربر اجازه می دهد تا سرعت تایپ بالایی داشته باشد.

امکانات، قیمت و خرید لپ تاپ HP Probook 650 G1 عکس دار و پاسخ به سوالات کاربران با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده HP)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP ProBook 650 G1" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP ProBook 650 G1"، کلیک کنید.