بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP ProBook 6550b

توضیحات

HP ProBook 6550b

لپ تاپ HP ProBook 6550b یک همراه حرفه ای است که برای مشاغل کوچک و متوسط ​​طراحی شده است و بنابراین دارای مجموعه ای جامع از ویژگی های امنیتی است. اما نه تنها این نوت بوک امتیاز بالایی برای آن دارد، بلکه تحت تاثیر کیفیت ساخت نیز قرار خواهید گرفت. همانطور که از نام آن پیداست، HP ProBooks متعلق به سری نوت‌بوک‌های تجاری حرفه‌ای HP است، اگرچه سطح بالایی از مجموعه را نشان نمی‌دهد. . این مجموعه ای از نوت بوک های مقرون به صرفه و مقاوم است که حتی برای آن دسته از کاربرانی که می خواهند لپ تاپی با دوام بالا داشته باشند و در مکان هایی با شرایط نامساعد محیطی کار کنند نیز مناسب است. دلیل این امر، لولاهای نمایشگر تقویت شده است. بنابراین HP مدل های ProBook 6550b را با مجموعه ای از پردازنده های Core i3، i5 و i7 اینتل ارائه می دهد. همچنین از نظر راه حل گرافیکی، یک انتخاب بین کارت گرافیک یکپارچه یا گرافیک اختصاصی قوی وجود دارد.

اما این تنوع فقط مربوط به سخت افزار نیست. ProBooks با طیف گسترده ای از لوازم جانبی می درخشد. حتی سه نوع مختلف باتری برای نیازهای مختلف طراحی شده است. طیف وسیعی از باتری ها از باتری های 6 سلولی استاندارد تا باتری های مسافرتی و باتری های با عملکرد فوق العاده بالا متغیر است. البته ProBook 6550b دارای یک ایستگاه اتصال است که دامنه ویژگی ها و تنوع اتصالات نوت بوک را بیشتر افزایش می دهد.

لپ تاپ HP ProBook 6550b همچنین دارای یک بسته نرم افزاری بزرگ است که کارهای روزمره و همچنین امنیت آنها را آسان می کند. برخی از نرم افزارها فقط از داده های واقعی محافظت می کنند یا فقط در موارد خاصی فعال می شوند. اگر “بدترین حالت” اتفاق بیفتد و نوت بوک واقعاً به سرقت رفته باشد، نرم افزاری برای مسدود کردن یا حذف داده ها یا اجازه بازیابی نوت بوک وجود دارد. برای طراحی بدنه، اچ پی از ترکیب پلاستیک مشکی و نقره ای استفاده کرده است. پوشش صفحه نمایش از پلاستیک نقره ای و بدنه آن از منیزیم ساخته شده است. طراحی و رنگ آمیزی نوت بوک کاملا آرام به نظر می رسد. ProBook 6550b دارای یک درب بسیار زاویه دار است، جای کف دست و نوار کوچک بالای صفحه کلید به رنگ نقره ای طراحی شده است، در حالی که صفحه کلید مشکی است. از نظر ساخت و ساز جای شکایتی نیست. کل دستگاه به خوبی ساخته شده است و احساس محکمی دارد. خوشبختانه، HP سطوح مات را در سرتاسر آن تعبیه کرده است، به این معنی که لپ تاپ اثر انگشت نخواهد داشت.

HP ProBook 6550b از نظر اتصال چشمگیر است. در نهایت، دارای تعداد قابل توجهی از رابط های مختلف است. در مجموع این لپ تاپ دارای چهار اتصال USB 2.0 می باشد. هنگام تنظیم اتصالات، در نظر گرفته شد که اتصالات اغلب در دو طرف قرار دارند، در حالی که اتصالاتی که کمتر مورد استفاده قرار می گیرند یا برای استفاده مداوم ضروری هستند، به سمت چپ لپ تاپ، اتصال DisplayPort و آنجا منتقل شده اند. سه مورد از چهار اتصال USB 2.0 هستند. اتصال USB 2.0 مناسب ترکیبی از اتصال USB و e-SATA است. همچنین دارای اسلات ExpressCard و اتصالات صوتی میکروفون و هدفون است. در سمت راست درایو نوری یک کارت خوان، چهارمین درگاه USB 2.0، یک پورت FireWire چهار پین و یک پورت سریال قرار دارد که این روزها کمیاب است. کارتخوان با SD کار می کند. کارت حافظه HC-SD، MMC، HS-MMC، Memory Stick سونی، کارت حافظه Sony Memory Stick Pro و کارت xD Picture.

صفحه کلید HP ProBook 6550b با ترکیبی از کلیدهای عمودی و یک طرح استاندارد ارائه می شود. ارتفاع و عرض کلیدهای جداگانه 18 میلی متر است. با این حال، سطح موثر تنها 15×15 میلی متر است. این زمانی اتفاق می افتد که کلیدها در بالا با هم کار می کنند. بنابراین، آنها این تصور را ایجاد می کنند که فرد با کلیدهای مستقل کار می کند. به این ترتیب سطوح کلیدها 5 میلی متر کاملا از یکدیگر جدا می شوند. این بدان معنی است که صفحه کلید فضای زیادی را ارائه می دهد، چیزی که کاربران با انگشتان بزرگ به ویژه از آن استقبال می کنند. به طور کلی، کار با صفحه کلید بسیار لذت بخش است.

تاچ پد با قطر 89 میلی متر بزرگ نیست. اما تاچ پد سریع و دقیق به ورودی انگشت پاسخ می دهد. پد لمسی در حالت پیش فرض خود به حرکات چند لمسی پاسخ نمی دهد. با این حال، کنترل های حرکتی را می توان از طریق منوی تنظیمات فعال کرد. هر دو کلید ماوس زیر تاچ پد دارای نقطه فشار بسیار نرمی هستند و بنابراین کمی ناپایدار هستند، اگرچه کار خود را با اطمینان انجام می دهند و مشکلی ندارند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP ProBook 6550b" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP ProBook 6550b"، کلیک کنید.