بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP ProBook 6560b نسل دوم i5

توضیحات

لپ تاپ اچ پی مدل HP ProBook 6560b نسل دوم i5

لپ تاپ HP ProBook 6560B از سری لپ تاپ های ProBook می باشد، بدنه فلزی دستگاه محکم ساخته شده و از استحکام قابل قبولی برخوردار است. قاب پشتی دستگاه از فلز آلومینیوم ساخته شده و فشار وارده به آن را به خوبی تحمل می کند و مچ بند نیز از آلومینیوم صیقلی ساخته شده است. در بالای صفحه کلید، به غیر از دکمه پاور، چهار کلید میانبر وجود دارد که شامل کلیدهای Wi-Fi خاموش، باز کردن مرورگر، بی‌صدا کردن و کلیدهای ماشین حساب است.

لپ تاپ استاندارد HP ProBook 6560B مجهز به پردازنده نسل دوم اینتل i5 2410m با فرکانس کاری 2.5 تا 3.2 گیگاهرتز است. 3 مگابایت حافظه کش سطح 3 نیز در این پردازنده استفاده شده است.

GPU:

پردازنده گرافیکی لپ تاپ HP ProBook 6560B یک پردازنده گرافیکی یکپارچه Intel 3000 است که وظایف حسابداری و امور دانشجویی روتین را بر عهده دارد. آنها برای کارهای گرافیکی و بازی های سنگین تر مناسب تر هستند.

حافظه رم:

حافظه رم استفاده شده در این دستگاه به صورت پیش فرض 4 و 8 گیگابایت است که کاربر می تواند در صورت نیاز آن را تا 16 گیگابایت ارتقا دهد.

حافظه داخلی:

حافظه داخلی در دو پیکربندی 320 و 500 گیگابایتی موجود است که البته می توانید تا 2 ترابایت به این حافظه اضافه کنید.

صفحه نمایش:

صفحه نمایش لپ تاپ استاندارد HP ProBook 6560B 15.6 اینچ با وضوح HD است و تراکم پیکسلی معمولی را ارائه می دهد که با توجه به رنج قیمتی این لپ تاپ، تراکم قابل قبولی است. پنل استفاده شده نیز پنل TN می باشد که باعث می شود تصاویر در گوشه و کنار تا حدی کیفیت خود را از دست بدهند که با توجه به بازه قیمتی این لپ تاپ همچنان کیفیت قابل قبولی است.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده HP)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP ProBook 6560b نسل دوم i5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP ProBook 6560b نسل دوم i5"، کلیک کنید.