بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP ZBook 15 G2 نسل چهارم i5 گرافیک دار

توضیحات

لپ تاپ موجود HP مدل HP ZBook 15 G2

امکانات لپ تاپ HP ZBook 15 G2، قیمت و خرید که یکی از لپ تاپ های تعاونی و بادوام برند محبوب اچ پی است که نسبت به سایر لپ تاپ های ZBook دارای کارایی بالا و طراحی زیباتر و چشم نوازتر با کیفیت ساخت بدنه عالی و لپ تاپ ZBook 15 G2 با توجه به امکانات و گرافیک و تنظیماتی که دارد می تواند لپ تاپ مناسبی برای شما در زمینه هایی مانند مدیریت، کار تجاری، تجارت، برنامه نویسی و طراحی گرافیک باشد.

این لپ تاپ دارای صفحه نمایش مناسب 15.6 اینچی با کیفیت Full HD است، از ویژگی های مثبت لپ تاپ ZBook 15 G2 باید به عمر نسبتا خوب باتری لیتیوم یون (6 سلولی) اشاره کرد، کاربران می توانند پروژه یا کاری را انجام دهند. در شما این اطمینان را دارید که می توانید این لپ تاپ را به هر مکان خاص بدون استفاده از شارژر در هر زمان معین منتقل کنید. لپ تاپ اچ پی ZBook 15 G2 دارای ابعاد مناسب 381*274*35 میلی متر است و با وزن 2.78 کیلوگرم می توانید با توجه به تنظیمات و مشخصات لپ تاپ از وزن آن چشم پوشی کنید، حتی کیبورد آن بسیار دارای کلیدهای خوب، نرم و روان است. که می تواند برای دانش آموزان، دانشجویان و برنامه نویسان مناسب باشد این لپ تاپ از فلز با کیفیت ساخته شده است.

حال به مشخصات فنی این لپ تاپ می پردازیم، لپ تاپ HP ZBook 15 G2 دارای پردازنده نسل چهارم اینتل Core i5-4300M و همچنین دارای پردازنده گرافیکی Nvidia Quadro K610M 1GB نوع رم این لپ تاپ از نوع DDR3 با ظرفیت 8 گیگابایت است، حتی ظرفیت رم تا 16 گیگابایت قابل ارتقا است، حافظه کش مطابق با 2 مگابایت وجود دارد، ظرفیت هارد دیسک اصلی این لپ تاپ 500 گیگابایت نوع HDD می باشد. این لپ تاپ دارای یک پورت USB 2.0 و سه پورت USB 3.0 می باشد که پورت های دیگر این لپ تاپ باید پورت شبکه، هدفون، میکروفون و VGA باشد. لازم به ذکر است که این لپ تاپ می باشد پورت HDMI همچنین پشتیبانی می کند و قابلیت استفاده از کارت حافظه SD را نیز دارد. حتی وجود دارد حسگر اثر انگشت همچنین از دیگر ویژگی های خوب آن باید به وب کم، میکروفون و اسپیکر مناسب آن اشاره کرد که ارتباط تصویری با کیفیت و انتقال صدای بهتری را برای شما فراهم می کند، حتی می تواند برای کلاس های آنلاین یا مجازی برای شما مناسب باشد. نیز دارد دستگاه نوری سیستم عامل لپ تاپ ZBook 15 G2 64 بیتی با ویندوز 10 می باشد.

درباره لپ تاپ HP ZBook 15 G2 بیشتر بدانید

لپ تاپ HP ZBook 15 G2 یکی از بهترین لپ تاپ های موجود در بازار است که برای استفاده حرفه ای طراحی شده است. این لپ تاپ برای کارهای گرافیکی، مهندسی، معماری و ویرایش ویدئو مناسب است. با طراحی زیبا و منحصر به فرد می توانید با اطمینان از کیفیت آن استفاده کنید.

اگر به دنبال یک لپ تاپ قدرتمند برای کارهای حرفه ای هستید، حتما این لپ تاپ را در نظر بگیرید.

ویژگی های لپ تاپ HP ZBook 15 G2، قیمت و خرید با عکس و سوالات متداول کاربر با بهترین قیمت و نقدی در هنگام تحویل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:

اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP ZBook 15 G2 نسل چهارم i5 گرافیک دار" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP ZBook 15 G2 نسل چهارم i5 گرافیک دار"، کلیک کنید.