بررسی لپ تاپ اچ پی مدل ZBook 17 G2 نسل چهارم i7 MQ گرافیک دار

نقد و بررسی

لپ تاپ 17 اینچی HP ZBook G2 Core i7 4710MQ

ویژگی های لپ تاپ HP ZBook G2، قیمت و خرید در حال حاضر موجود است که برای کسانی که به دنبال لپ تاپی با عمر طولانی هستند که بتواند بهترین سخت افزار را با قیمت پایین داشته باشد گزینه ایده آلی است. در ادامه مشخصات سخت افزاری و ویژگی های این دستگاه بررسی می شود. لپ تاپ های سری ZBook دارای طراحی بسیار زیبا با ضخامت نازک و وزن سبک هستند که در لپ تاپ های قبلی اچ پی و همچنین برندهای دیگر ندیده بودیم. صرفه جویی در مصرف انرژی، عمر باتری بیشتر، نمایشگر زیبا و قیمت مناسب از مزایایی است که لپ تاپ HP ZBOOK 17 G2 – i7 4710MQ را به یک لپ تاپ مناسب و ایده آل تبدیل می کند.

این لپ‌تاپ دارای پردازنده‌های i7، پورت‌های فراوان و طراحی مقاوم است که برای تحمل شرایط سخت طراحی شده است. اولترابوک ها برای تایپ و وب گردی خوب هستند اما برای گرافیک نه. در این موارد لپ تاپ های ایستگاه کاری وارد عمل می شوند. Hp Zbook 17 G2 نیز از آن دسته لپ تاپ های ورک استیشن است که قدرت گرافیکی بالایی دارد و می تواند تمامی نیازهای شما را برطرف کند. به طور کلی می توان گفت که لپ تاپ اچ پی Zbook 17 G2 برای مهندسان، ویراستاران و دانشجویان مناسب است. در چنین لپ تاپ هایی زیبایی معمولاً ویژگی برجسته ای نیست و تمرکز بیشتر روی عملکرد است. به همین دلیل این لپ تاپ همچنان در بین رقبای خود متمایز است و می توان آن را یک لپ تاپ زیبا و محکم دانست. از آنجایی که ZBook از طراحی یکپارچه استفاده نمی‌کند، برخی از قطعات مانند صفحه نمایش، فضای داخلی و جای کف دست ممکن است پلاستیکی به نظر برسند، اما ضخیم هستند و در لمس به همان اندازه محکم هستند.

بررسی مشخصات سخت افزاری لپ تاپ HP ZBook G2

پردازنده این لپ تاپ ساخت شرکت اچ پی است و از پردازنده نسل ششم i7 با شماره مدل 4710MQ بهره می برد. این پردازنده حداقل فرکانس 2.8 گیگاهرتز را در اختیار کاربر قرار می دهد. حافظه رم این دستگاه 16 گیگابایت و از نوع DDR3 می باشد. همچنین دارای 6 مگابایت حافظه کش است.

حافظه داخلی لپ تاپ HP ZBook G2 Core i7 4710MQ به صورت پیش فرض ۲۵۶ گیگابایت است. این لپ تاپ دارای کارت گرافیک NVIDIA Quadro است که می تواند پروژه های گرافیکی سخت را به راحتی انجام دهد.

لپ تاپ Zbook 17 G2 دارای دو باتری 8 سلولی لیتیوم یونی 83WHr و 75WHr با شارژ سریع و عمر طولانی است. سیستم شارژ باتری مجهز به قابلیت خاموش شدن خودکار است که به افزایش عمر باتری لپ تاپ کمک می کند. با این حال، عمر باتری لپ تاپ ممکن است بسته به عواملی مانند مدل لپ تاپ، تعداد برنامه های بارگذاری شده، تنظیمات پیکربندی و ساعت های متوالی استفاده از سیستم متفاوت باشد.

صفحه نمایش لپ تاپ HP ZBook G2

لپ تاپ ZBook G2 دارای صفحه نمایش 17 اینچی IPS با وضوح 1920 در 1080 (FHD) است. امروزه یکی از فاکتورهای مهم برای کاربران لپ تاپ هنگام خرید لپ تاپ نمایشگر لپ تاپ است. HP ZBook 17 G2 از خانواده لپ تاپ های 17 اینچی است. این صفحه نمایش فول اچ دی دارای ویژگی های زیادی مانند HP DreamColor است که این نمایشگر مات را از بقیه متمایز می کند.

صفحه کلید لپ تاپ HP ZBook G2

صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ اچ پی ZBook G2 مزایای زیادی دارد. صفحه کلید به کار رفته در این نوت بوک از پلاستیک ساخته شده و کاملاً روی قاب لپ تاپ قرار می گیرد. این صفحه کلید کاملا استاندارد است و هنگام تایپ احساس سفت نمی کند. صفحه کلید این نوت بوک کاملا ضد آب است. صفحه کلید این نوت بوک کاملا ضد ضربه و آب بوده و در برابر این مشکلات کاملا مقاوم است.

ویژگی های لپ تاپ HP ZBook G2، قیمت و خرید با تصاویر و سوالات متداول کاربر با بهترین قیمت و نقدی در هنگام تحویل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده HP)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ اچ پی مدل ZBook 17 G2 نسل چهارم i7 MQ گرافیک دار" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ اچ پی مدل ZBook 17 G2 نسل چهارم i7 MQ گرافیک دار"، کلیک کنید.