بررسی لپ تاپ اچ پی EliteBook 840 G4 نسل هفتم i7

نقد و بررسی

لپ تاپ 14 اینچی HP EliteBook 840 G4 Core i7 7600U

امکانات، قیمت و خرید مدل های لپ تاپ دل HP EliteBook 840 G4 که برای کسانی که به دنبال لپ تاپی با عمر طولانی هستند که بتواند بهترین سخت افزار را با قیمت پایین داشته باشد گزینه ایده آلی است. در ادامه مشخصات سخت افزاری و ویژگی های این دستگاه بررسی می شود.

لپ تاپ HP EliteBook 840 G4 از بدنه ای از منیزیم و آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است که تنها قسمت پایین و اطراف آن از پلاستیک سخت به رنگ تیره ساخته شده است. از آنجایی که بقیه بدنه از فلز ساخته شده است، قسمت کیبورد دارای سطح خنک کننده است و به راحتی تحت تاثیر اثر انگشت قرار نمی گیرد. ترکیب رنگ نقره ای و مشکی به دلیل زیبایی و سادگی طراحی مورد علاقه بسیاری از کاربران است. جالب اینجاست که اچ پی از یک ترفند طراحی استفاده کرده تا لپ تاپ 840 G4 مورد استفاده را باریک تر نشان دهد.

بررسی مشخصات سخت افزاری لپ تاپ HP EliteBook 840 G4

پردازنده این لپ تاپ ساخت اینتل بوده و از پردازنده نسل هفتم i7 با شماره مدل 7600U بهره می برد. رم این دستگاه 8 گیگابایت و از نوع DDR4 می باشد. همچنین تا 32 گیگابایت قابل ارتقا است.

حافظه داخلی لپ تاپ EliteBook 840 G4 به صورت پیش فرض 240 گیگابایت است. کارت گرافیک موجود در این دستگاه برند اینتل می باشد. با توجه به ترکیب قوی این سخت افزارها می توان گفت که این لپ تاپ به خوبی پاسخگوی نیاز روزانه کاربران است.

رم این دستگاه از نوع DDR4 بوده و یکی از مزیت های اصلی آن نسبت به DDR3 سرعت بالا و مصرف برق کمتر آن است. علاوه بر این، این نوع رم قادر است اطلاعات بیشتری را به طور همزمان پردازش کند.

صفحه نمایش لپ تاپ HP EliteBook 840 G4

این صفحه نمایش 14 اینچی وضوح بالا و عملکرد Full HD دارد و قادر است 80 درصد sRGB و 52 درصد AdobeRGB را پوشش دهد. علاوه بر این، این دستگاه دارای صفحه نمایش مات است که به راحتی می توانید از آن در مکان های بدون سقف و در معرض نور مستقیم استفاده کنید.

صفحه کلید لپ تاپ HP EliteBook 840 G4

صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ HP EliteBook 840 G4 دارای مزایای بسیاری است. این کیبورد از نفوذ قطرات آب به سخت افزار لپ تاپ جلوگیری می کند. کلیدها به سبک چیکلت طراحی شده اند و سطح صافی دارند. برخی از کلیدهای عملکرد به ستون سمت راست صفحه کلید منتقل شده اند. همچنین صفحه کلید جداگانه ای برای وارد کردن اعداد وجود ندارد. شاید تایپ با کلیدهای تخت دشوار به نظر برسد، اما منتقدان نظرات متفاوتی دارند و بر اساس تست های انجام شده، کار با این کیبورد برای کاربران آسان خواهد بود. تاچ پد HP 840 G4 مورد استفاده در این لپ تاپ با دکمه های مجزای کلیک چپ و راست ساخته و ساخته شده است. تاچ پد دارای مساحت مربع 5.5×10 سانتی متر است و با روکش نسبتاً نرمی پوشانده شده است.

ویژگی های لپ تاپ HP EliteBook 840 G4، قیمت و خرید به همراه تصاویر و پاسخ به سوالات مشتریان با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از توضیحات ذکر شده در وب سایت محصول)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، نام و نشانی را انتخاب کنید فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو به عنوان منبع ذکر کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ اچ پی EliteBook 840 G4 نسل هفتم i7" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ اچ پی EliteBook 840 G4 نسل هفتم i7"، کلیک کنید.