بررسی لپ تاپ ایسر مدل Acer Aspire 5742G نسل یکم i3

توضیحات

لپ تاپ Acer Aspire 5742G

لپ تاپ Acer Aspire 5742G برای کامپیوتر رومیزی مناسب است. دست ها به یک سطح کاری مات با بافتی دلپذیر تبدیل می شوند. اثر انگشت در اینجا شانسی ندارد. آنها فقط روی قاب براق صفحه نمایش دور می شوند.

کیس به اندازه کافی پایدار است و با شکاف های تمیز احساس محکمی می کند. با این حال می توانیم شاسی را با دو دست کمی بچرخانیم. تکیه گاه مچ را می توان کمی در سمت راست فشار داد. درعوض، صفحه کلید به وضوح در برابر فشار سبک تسلیم می شود. صفحه پایه را می توان به طور انتخابی با یک انگشت فرو کرد – به خصوص برای دریچه ها. یک فلپ بزرگ در پایین گزینه های ارتقا را ارائه می دهد. هارد دیسک، رم و ماژول های WLAN (مینی PCIe) در دسترس هستند.

ما می توانیم به وضوح درب را بچرخانیم (گوشه ها برداشته می شوند). با این حال، به دلیل سطح سخت و چسبندگی، به هر حال یک اثر طولانی مدت ایجاد می شود. بافت بدون لغزش یک شکل روزمره عالی را ارائه می دهد.

لولا برای لپ تاپ Acer Aspire 5742G

لولاها درب را محکم در جای خود نگه می دارند. لولاها در محل نصب خود در جعبه بسیار محکم می مانند. حداکثر زاویه باز شدن 160 درجه برای استفاده در لبه کافی است.
Aspire 5742G دارای تعداد محدودی رابط برای اتصال دستگاه هایی مانند TFT، چاپگر، روتر، ماوس یا هارد دیسک است. eSATA (درایوهای داخلی سریع)، ExpressCard (کارت های کنترلر و غیره) یا FireWire (دوربین فیلمبرداری، هارد دیسک داخلی) از جمله آنها نیستند.

صفحه های تخت خارجی یا حتی تلویزیون ها را می توان به HDMI متصل کرد. فقط سه پورت USB وجود دارد. قرار دادن پورت USB در سمت راست و چپ چندان معقول نیست. راست‌ها و چپ‌ها هر دو در هنگام استفاده از ماوس در مضرات یکسانی هستند. کابل های USB و همچنین HDMI / VGA می توانند در استفاده از ماوس اختلال ایجاد کنند.
ایسر یک پد کامل را نصب می کند و بنابراین راحتی دفتر Aspire 5742TG را در اختیار شما قرار می دهد. صفحه کلید عددی وارد کردن اعداد را آسان می کند. اگرچه اندازه کلیدهای جهت دار فقط نصف کلیدهای حروف استاندارد است، اما با یک فاصله از کلید shift جدا می شوند. این کار تایپ لمسی را بسیار ساده تر می کند.

امکانات، قیمت و خرید لپ تاپ Acer Aspire 5742G به همراه تصاویر و پاسخ به سوالات مشتریان با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده ایسر)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ ایسر مدل Acer Aspire 5742G نسل یکم i3" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ ایسر مدل Acer Aspire 5742G نسل یکم i3"، کلیک کنید.