بررسی لپ تاپ تبلتی دل مدل Dell Latitude XT3 نسل دوم i3 – تاچ اسکرین

توضیحات

لپ تاپ تبلت i3 نسل دوم Dell Latitude XT3 – صفحه نمایش لمسی

لپ تاپ تبلت Dell Latitude XT3، مانند HP EliteBook 2760p، مدت زمان چرخه برنامه ریزی شده برای Dell’s Business Convertible بیشتر از حد متوسط ​​است. این بدان معنی است که دستگاه برای مدت طولانی دوام می آورد، اما همچنین به این معنی است که رایانه قطعات کمتری نسبت به تجهیزات روزمره دارد، به خصوص زمانی که در دومین سال ورود به بازار است. لپ تاپ تبلت Dell Latitude XT3 اکنون دومین سال تولید خود را پشت سر می گذارد و به همین دلیل به پردازنده اینتل از نسل Bridge Sandy مجهز شده است. با این حال، بر خلاف HP EliteBook 2760p، Latitude XT3 دوباره طراحی شده است و اکنون دارای نسبت تصویر 16:9 جدید و گزینه های اتصال به روز شده است. مدل آزمایشی ما با پردازنده Intel Core i5، Intel HD Graphics 3000 و 4 گیگابایت رم، هارد دیسک SSD و البته ویندوز 10 ساخته شده است.

قاب تبلت Dell Latitude XT3

قاب «سه فلز» به قول دل، سطوح فلزی خود را اینجا و آنجا نشان می دهد. این بیشتر از ساختار داخلی آن پایداری بالایی می دهد. طبق استاندارد آزمایش ارتش ایالات متحده MIL-STD-810G، هنجارهای آزمایشی مختلفی رعایت شده است. به نظر می رسد قاب داخلی صفحه نمایش و صفحه کلید از پلاستیک خاکستری تیره ساخته شده است که ظاهری خشن به دستگاه می دهد. Rest intact کاملاً سازگار است و هیچ جا نقش ضعیفی پیدا نکردیم.

در حالی که اکثر کامپیوترهای Latitude فعلی درخشش قرمز نارنجی را در اطراف صفحه کلید ندارند، Latitude XT3 هنوز هم آن را دارد. این یک لمس خوب است، اما یک موضوع سلیقه است. ما عنصر طراحی را به خصوص مزاحم نمی دانیم، اما فکر نمی کنیم برای استفاده در زمینه تجاری نامناسب باشد.

در پایین این کیس، خازن باتری و یک نگهدارنده بزرگ را خواهید دید. برای باز کردن دریچه نگهداری، ابتدا باید باتری را خارج کرده و دو پیچ را بشکنید. سپس به فن، و همچنین رم، دسترسی به فن، درایو ذخیره سازی انبوه و ماژول بی سیم دسترسی خواهید داشت. همانطور که دل دوست دارد این کار را انجام دهد، آنها یک کتابچه راهنمای کاربر مصور گسترده برای توضیح نحوه جایگزینی اجزای مختلف ارائه کرده اند.

با ابعاد 32×22×3.1 سانتی متر، لپ تاپ باتری 13 اینچی به طور قابل توجهی از رقیب 12 اینچی خود، HP EliteBook 2760p و همچنین نسل قبلی خود، Dell Latitude XT2 بزرگتر است. در 2.2 کیلوگرم (~ 4.9 پوند)، همچنین به طور قابل توجهی سنگین تر می شود. این اندازه گیری ها به هیچ وجه از مرزهای کلاس زیر نوت بوک نمی گذرد و از نظر تحرک دارای معایبی آشکار است.

اتصالات در تبلت Dell Latitude XT3 Laptop

اگرچه لپ تاپ تبلت Dell Latitude XT3 نه می تواند پورت USB 3.0 و نه DisplayPort ارائه دهد، رایانه شخصی قابل تبدیل باید امتیاز بیشتری نسبت به HP EliteBook 2760p کسب کند. یک صفحه نمایش خارجی نه تنها از طریق VGA، بلکه از طریق HDMI دیجیتال نیز قابل اتصال است. به لطف eSATA، استفاده از دستگاه های ذخیره سازی انبوه سریع بدون مانع اتصال USB 2.0 نیز امکان پذیر است. موقعیت کانکتورها به خوبی درک شده است و در دسترسی لپ تاپ هنگام اتصال وسایل جانبی تداخلی ایجاد نمی کند. برخلاف Fujitsu LifeBook T902، Latitude XT3 علیرغم گستردگی جعبه، درایو نوری ندارد. پورت های خالی را می توان با استفاده از ExpressCard / 34 پر کرد. برای استفاده ثابت، Dell یک ایستگاه اتصال فراهم می کند که چندین دستگاه ثابت را با یک کلیک به رایانه تبدیل می کند. یک مثال می تواند Replicator E / Port II (452-11415، 170 یورو، ~ 219 دلار) باشد که اتصالات USB 3.0، DVI-D و DisplayPort را ارائه می دهد.

ارتباط در لپ تاپ تبلت Dell Latitude XT3

Centrino Advanced N-6205 اینتل از نظر تئوری تا 300 مگابیت بر ثانیه را انتقال می دهد و می تواند از هر دو باند 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز استفاده کند. ما هیچ مشکلی در تست های عملی خود ندیدیم، مانند دریافت ضعیف یا قطع ارتباط. طبق معمول، دل یک ماژول بلوتوث جداگانه (Dell Wireless 380) را برای اتصالات رادیویی با برد کوتاه نصب کرد و به لطف وب کم HD یکپارچه، چت تصویری بدون دستگاه های خارجی امکان پذیر است. هیچ‌کدام از این ویژگی‌ها به‌صورت جهانی قابل اجرا نیستند: بسته به پیکربندی پایه‌شان، انواع دیگر با تجهیزات مختلف تنها در صورتی این ویژگی‌ها را دارند که به‌صورت جداگانه در فروشگاه آنلاین دل انتخاب شوند. ماژول Dell Wireless 5550 WWAN نیز فقط با درخواست در دسترس است. اما آنتن های لازم قبلاً نصب شده اند، بنابراین ارتقاء آن آسان است.

امنیت لپ تاپ تبلت Dell Latitude XT3

یک کارت خوان هوشمند، خواننده اثر انگشت و گزینه های مختلف دیگر با هم یک پایه امنیتی محکم برای دستگاه آزمایشی ما فراهم می کند. خدمات مختلف Computrace نیز برای ردیابی و پخش بر روی یک کامپیوتر قابل حمل در دسترس هستند. از نظر فیزیکی، کامپیوتر قابل تبدیل دارای یک شیار قفل کنزینگتون برای اتصال لپ تاپ به میز است. می توانید در مقاله پرسش و پاسخ ما درباره امنیت لپ تاپ بیشتر بدانید.

صفحه کلید تبلت Dell Latitude XT3 برای لپ تاپ

صفحه کلید با کلیدهای استاندارد 19 میلی متری ساخته شده است و به خوبی کار می کند. دستگاه ورودی با یک ضربه نیمه طول، یک ضربه راحت و یک نقطه کلیک خوب، برای استفاده توسط تایپیست های پرخطر مناسب است. ساختار صفحه کلید به طور کلی پایدار است و فقط حداقل فشار را ایجاد می کند. طرح کلی مطابق با هنجار است و کنتراست بالای کلیدها جذاب است. علاوه بر این، اتصالات FN با رنگ متضاد نارنجی چاپ شده و به راحتی قابل تشخیص هستند. در یک محیط تاریک، به سرعت از نور فوق العاده صفحه کلید قدردانی خواهید کرد. روشنایی صفحه کلید قابل تنظیم است و بنابراین می توان آن را با توجه به کاربر شخصی تنظیم کرد.

صفحه نمایش لمسی / تبلت Dell Latitude XT3 Pointtick

صفحه نمایش لمسی از حرکات چند لمسی معمولی پشتیبانی می کند. سر خوردن و پاسخ پد خوب است و دست زدن به پد یک تجربه راحت است. با این حال، در حین انجام برخی حرکات چند لمسی، به سرعت به لبه صفحه لمسی خواهید رسید و باید از موقعیت جدیدی شروع کنید. لپ تاپ های بزرگتر در اینجا راحت تر هستند. کلیدهای پد از پد اصلی جدا شده و کاملاً کار می کنند. سطح کمی ترک خورده در لمس دلپذیر است.

کلیدهای براق، که اقوام رنگ شده هستند، چندان جذاب نیستند. کارکردشان یکی است، اما این ذهنیت نیست که بازخوردشان راحت نباشد. خود Pointtick به هیچ وجه از رقبای خود از Dell و Lenovo کمتر نیست و دقیقاً کار می کند. کاربران جدیدی که به این نوع کنترل نیاز دارند، قبل از اینکه بتوانند به نتایج خوبی دست یابند، باید آن را تشخیص دهند.

صفحه نمایش لمسی / دیجیتایزر تبلت Dell Latitude XT3

صفحه نمایش را می توان با انگشت یا با قلم موجود در بسته قرار داد. هر دو روش ورودی با دقت بسیار بالایی در کل محدوده پانل کار می کنند. حتی در نواحی اطراف لبه و گوشه ها هیچ تداخلی در کار وجود ندارد. دیجیتایزر N-trig حتی در رقابت با دیجیتایزر فوجیتسو LifeBook T902 کار بسیار خوبی انجام می دهد.

قلم ورودی با باتری از سطوح مختلف فشار پشتیبانی می کند. این برای ما در برخی از برنامه ها در طول آزمایش ما کار نکرد، مانند Photoshop CS6. این در Art Rage 4 بهتر عمل کرد، جایی که ما توانستیم از 4 سطح مختلف فشار قابل تشخیص استفاده کنیم.

در مقایسه مستقیم با HP EliteBook 2760p، قلمرو دستگاه تست ما به اندازه تجربه تایپ کردن از نظر ذهنی خوشایند نیست. بسته به نحوه نگه داشتن قلم، می تواند سطح را سخت تر از حد معمول خراش دهد و پهنای ضربه بسته به زاویه شما بسیار متفاوت است. ممکن است پس از آشنایی طولانی مدت با یکدیگر نتایج بهتری به دست آورید. اما تصور ما پس از آزمون کوتاه ما این است که احساس نوشتن نامتعادل است، که با فرض تئوری، که برای نوشتن راحت خیلی مقدماتی است، در تناقض است.

وضوح کمتر Dell Latitude XT3 در مقایسه با Fujitsu LifeBook T902 (1600 x 900 پیکسل) مسئول دسکتاپ کوچک دل است، اما این وضوح همچنین آیکون ها، نمادها و فونت های بزرگتری را ارائه می دهد. این تأثیر مثبتی روی انگشت دارد و نرخ کمتری از خطاهای تایپی، تغییر اندازه پنجره ها و چرخش تصاویر با انگشت را تضمین می کند.

صفحه نمایش تبلت لپ تاپ Dell Latitude XT3

لپ تاپ تبلت Dell Latitude XT3 اکنون با دو صفحه نمایش 13.3 اینچی متفاوت است. اگرچه هر دو مدل دارای وضوح 1366 x 768 پیکسل، LED های سفید و سطح نیمه بازتابنده هستند، تنها ویژگی قابل توجه حداکثر روشنایی است. مدل استاندارد Dell دارای روشنایی حدود 200 cd/m² است و مدل آزمایشی ما که برای استفاده در محیط کار آفتابی مناسب است، حداکثر روشنایی حدود 300 cd/m² ذکر شده است.

در غیر این صورت، صفحه نمایش 13.3 اینچی دارای نسبت تصویر 16:9 و تراکم نقطه ای 118 dpi است. مساحت صفحه و اندازه صفحه نمایش به خوبی متعادل هستند و مصالحه برای بیشتر افراد کار می کند، به عنوان مثال در Fujitsu LifeBook T902 که قطری برابر با 1600 x 900 پیکسل دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ تبلتی دل مدل Dell Latitude XT3 نسل دوم i3 – تاچ اسکرین" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ تبلتی دل مدل Dell Latitude XT3 نسل دوم i3 – تاچ اسکرین"، کلیک کنید.