بررسی لپ تاپ توشیبا مدل Toshiba Portege Z30-B نسل پنجم i5

توضیحات

مدل لپ تاپ Toshiba Toshiba Portege Z30-B

لپ تاپ Toshiba Portege Z30-B هر کاری را که می خواهید انجام دهید در اختیار شما قرار می دهد. بدنه این لپ تاپ از جنس مس و آلومینیوم تیره است که نه تنها جذاب است، بلکه بادوام است، در واقع از آلیاژ منیزیم (که توشیبا آن را «بدنه سخت» می نامد) ساخته شده است. این شرکت ادعا می کند صفحه کلید Z30-B در برابر ریزش مقاوم است و کامپیوتر به طور کامل از طریق تست استرس محیطی HALT مورد آزمایش قرار گرفته است. از این تست برای یافتن نقاط ضعف محصول جدید و رفع آنها استفاده می شود، زمانی که نوت بوک را باز می کنید همان رنگ تیره جذابی را خواهید دید که در بدنه بیرونی به کار رفته است. کلیدهای چیکلت به سبک سیاه و سفید هستند. صفحه نمایش 13 اینچی دارای یک وب کم داخلی درست بالای آن است. Z30-B تنها 1.2 کیلوگرم وزن دارد و به راحتی با یک دست حمل می شود.

صفحه کلید سبک Chiclet برای نوشتن یادداشت ها و اسناد عالی است و می تواند تجربه تایپ فوق العاده ای را به شما ارائه دهد. اگرچه کلیدها از یک طرف کوچک هستند، اما از هم فاصله خوبی دارند، بنابراین فضای زیادی برای انگشتان شما وجود دارد. کلیدها 1.5 میلی متر ارتفاع دارند و به 63 گرم فشار نیاز دارند. (اگرچه ما کلیدهای لپ تاپ را ترجیح می دهیم که به حداقل 50 گرم نیرو نیاز دارند. صفحه کلید نیز دارای نور پس زمینه است که برای تایپ در مکان های تاریک عالی است. تاچ پد 4 مگاپیکسلی 3.25 اینچی کمی لغزنده است، اما در حین پیمایش حرکات به خوبی کار می کند. با دو انگشت مانند اسکرول و زوم به طور مداوم کار می کند، اما گاهی اوقات تاخیر وجود دارد به طور پیش فرض غیرفعال است، اما حتی زمانی که فعال است، گاهی اوقات کار نمی کند که باعث می شود حرکت را مانند سایر نوت بوک های متمرکز بر کسب و کار تکرار کنیم. بنابراین نیازی نیست انگشتان خود را از ردیف اصلی بردارید. دو دکمه در بالای صفحه لمسی بسیار زیبا و با کیفیت هستند.

پس از توسعه چشمگیر بازار گوشی های هوشمند، صفحه نمایش های با وضوح بالا در لپ تاپ ها رایج تر می شوند. با این حال، توشیبا این روند را در Z30-B نادیده گرفت و یک صفحه نمایش مات، HD 1366×768 پیکسل بر اساس فناوری TN را در دستگاه نصب کرد. صفحه نمایش 13.3 اینچی نسبتا روشن و فوق العاده دقیق است و می تواند 99.6 درصد از طیف sRGB را تولید کند. Portege Z30-B میانگین روشنایی 264 نیت را ثبت کرد که کمتر از میانگین قابل حمل 299 نیت است. با این حال، Portege با دقت رنگ بالا و امتیاز دلتا E 0.21 همه رقبای خود را از بین می برد. (هر چه امتیاز دلتا به صفر نزدیکتر باشد، بهتر است.)

Portege Z30-B با پردازنده Intel Core i5-5300U و فرکانس 2.4 گیگاهرتز، 4 گیگابایت رم و هارد SSD 128 گیگابایتی توانست در تست عملکرد تمامی رقبای خود را شکست دهد.

Toshiba Portege Z30-B دارای اکثر پورت های مورد نیاز شما در طول روز کاری است. در سمت چپ یک اتصال برق، پورت های RGB و HDMI برای اتصال به مانیتور و پروژکتور و یک پورت USB 3.0 با فناوری Sleep and Charge در سمت راست لپ تاپ یک کارت خوان، دو درگاه USB 3.0 دیگر وجود دارد ، ما یک پورت توسعه اترنت برای اتصال به شبکه های سیمی و یک اسلات امنیتی هستیم. همچنین برای کسانی که لپ تاپ خود را به میز خود وصل می کنند، یک اتصال در زیر دستگاه وجود دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ توشیبا مدل Toshiba Portege Z30-B نسل پنجم i5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ توشیبا مدل Toshiba Portege Z30-B نسل پنجم i5"، کلیک کنید.