بررسی لپ تاپ توشیبا مدل Toshiba Satelite E55-A5114 نسل چهارم i5

توضیحات

مدل لپ تاپ Toshiba Toshiba Satelite E55-A5114

لپ تاپ Toshiba Satelite E55-A5114 یک لپ تاپ 15.6 اینچی شیک با روکش آلومینیومی و مشخصات باریک 0.9 است.

این یک مدل انحصاری Best Buy Blue Label است، به این معنی که بر اساس نظرات مشتریان خرده‌فروش است.

دارای پردازنده میان رده اینتل Core i5-4200U است. این پردازنده برای کارهای روزمره و همچنین ویرایش عکس و فیلم مناسب است.

دارای هارد دیسک بزرگ 500 گیگابایتی، رم 4 گیگابایتی برای انجام همزمان چندوظیفه ای روان و تمامی پورت ها و اسلات های لازم.

همچنین دارای زیر کلیدهایی با نور پس زمینه در کیبورد جزیره ای، از جمله کلیدهای شماره اختصاصی است.

علاوه بر این، از فناوری بی سیم اینتل برای پخش ویدئوی بی سیم به تلویزیون های HD و مانیتورها استفاده می کند.

یکی از بهترین نقاط فروش E55-A5114 رزولوشن صفحه نمایش فول اچ دی 1920 در 1080 به جای 768 در 1366 معمولی است که در اکثر مدل های با قیمت مشابه یافت می شود.

. یکی دیگر از نکات جالب، گنجاندن فناوری Wi-Fi بی‌سیم جدیدتر برای اتصال بی‌سیم سریع‌تر است. چیزی که از دست رفته عملکرد صفحه نمایش لمسی و دی وی دی رایتر داخلی است.

به طور کلی، این مدل با وجود نداشتن درایو SSD، فناوری IPS با زاویه دید عریض یا یک کارت ویدئویی اختصاصی برای اجرای روان، عالی است.

برای استفاده روزمره، در خانه یا برای سرگرمی، لپ تاپ های ماهواره ای استفاده می شوند:

گزینه های مختلف برای هر سلیقه و بودجه.

گرافیک گسسته، درایوهای HDD و طراحی زیبا.

برای خانه و محل کار توصیه می شود.

امکانات اضافی برای لپ تاپ Toshiba E55A I5-4200U

لپ‌تاپ‌های ماهواره‌ای ویژگی‌های کافی را در اختیار شما قرار می‌دهند که فقط با توشیبا خواهید داشت – امکانات اضافی که مدیریت و لذت بردن از زندگی شما را آسان می‌کند.

به دنبال عملکرد Sleep and Charge باشید تا گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های خود را حتی زمانی که لپ‌تاپ خاموش است شارژ کنید، بزرگترین صفحه نمایش لمسی با کنترل چند لمسی برای پیمایش آسان‌تر در ویندوز 8، صرفه‌جویی در مصرف انرژی با eco Utility و Toshiba Resolution + ® تعریف استاندارد محتوا بیشتر شبیه کیفیت بالا است.

اندازه صفحه نمایش مناسب

چه اندازه صفحه نمایش برای شما مناسب است؟ خانواده لپ تاپ Toshiba Satellite® طیف گسترده ای از مدل ها را متناسب با نیازهای شما ارائه می دهد.

چه به یک صفحه نمایش بزرگ برای سرگرمی و چند کار نیاز داشته باشید یا یک صفحه نمایش جمع و جور برای سفر و کار در فضاهای تنگ، ما آنها را داریم.

از بین نمایشگرهای 12.5 اینچی تا صفحه نمایش عریض مورب 17.3 اینچی را انتخاب کنید – همه آنها از فناوری Toshiba HD TruBrite® برای رنگ، وضوح و کنتراست چشمگیر استفاده می کنند.

ارزش بیشتر برای پول شما

با توشیبا، برای تهیه لپ تاپ مورد نیاز خود نیازی به هزینه گزافی ندارید.

اثبات این لپ تاپ ماهواره ای این است که دارای ویژگی های بسیار متنوعی است. پردازنده های سریع، گرافیک مجزا و همچنین ظرفیت ذخیره سازی زیاد. علاوه بر این، برخی از مدل ها دارای صفحه نمایش باکیفیت برای تصاویر واضح هستند.

صفحه کلید LED با نور پس زمینه به شما امکان می دهد در تاریکی تایپ کنید.

در حالی که بلندگوهای داخلی صدای چشمگیر و زیبایی را در اختیار شما قرار می دهند.

USB 3.0 برای انتقال سریعتر داده و پورت خروجی HDMI برای لذت بردن از فیلم، بازی و عکس در تلویزیون با صفحه بزرگ. قیمت لپ تاپ توشیبا E55A بسیار مناسب است.

بهترین سبک ها و رنگ ها

لپ‌تاپ‌های ماهواره‌ای انواع پوشش‌های جدید و پیچیده را ارائه می‌کنند که برای جلب توجه و ایجاد تأثیر ماندگار طراحی شده‌اند.

صفحه کلیدهای LED با نور پس زمینه، به همراه طراحی جدید Skyline باریک و شیک با شیشه LCD لبه به لبه و گوشه های گرد را بررسی کنید. هر کجا که بروید، لپ تاپ های ماهواره ای از هر نظر هوشمند و شیک به نظر می رسند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ توشیبا مدل Toshiba Satelite E55-A5114 نسل چهارم i5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ توشیبا مدل Toshiba Satelite E55-A5114 نسل چهارم i5"، کلیک کنید.