بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Inspiron N5010 نسل یکم i5 گرافیک دار

توضیحات

لپ تاپ Dell Inspiron N5010

انواع صفحه نمایش لپ تاپ 15 اینچی Dell Inspiron N5010 استاندارد هستند و در بیش از نیمی از لپ تاپ ها استفاده می شود.
دلیل محبوبیت نمایشگرهای سایز متوسط ​​این است که این اندازه برای چشم ها نسبتاً آسان است، اغلب وضوح بالا و در نتیجه جزئیات غنی را بر روی صفحه نمایش ارائه می دهد، در عین حال انرژی زیادی مصرف نمی کند و دستگاه ها هنوز هم می توانند همچنین نسبتا جمع و جور باشد. فقط استاندارد را به خطر بیندازید.
با این وزن، لپ تاپ نسبتاً سنگین تر از حد معمول است. دستگاه‌هایی در این محدوده بیشتر به اندازه و عملکرد صفحه نمایش می‌درخشند تا تحرک.

دل یک تولید کننده سخت افزار کامپیوتر در ایالات متحده آمریکا (مستقر در تگزاس) است که در سال 1984 تاسیس شد و یکی از بزرگترین تولید کنندگان بین المللی از نظر سهم بازار و مدل های کامپیوترهای نوت بوک است. خط تولید شامل رایانه های رومیزی، رایانه های نوت بوک، سیستم های ذخیره سازی، نمایشگرها، سرورها، چاپگرها، لوازم الکترونیکی مصرفی و لوازم جانبی است. دل لپ تاپ هایی را ارائه می دهد که برای کاربردهای مختلف مانند لپ تاپ های تجاری، لپ تاپ های بازی، دستگاه های فوق قابل حمل و ایستگاه های کاری مناسب هستند. لپ تاپ های تجاری دل از سری Latitude و Precision گزینه ای برای کاربران حرفه ای و مشاغل هستند.

اطلاعات لپ تاپ N5010

این لپ تاپ دارای صفحه کلید بزرگ با تایپ روان است و برای دانش آموزان و تایپیست ها مناسب است. رزولوشن این لپ تاپ 768*1366 و کیفیت خوبی دارد، سری پردازنده لپ تاپ دل N5010 از نوع i5 اینتل نسل اول با 4 گیگابایت رم از نوع DDR3 و حافظه 256 HDD می باشد که شما را قادر می سازد بدون نگرانی اطلاعات را ذخیره کنید.

ویژگی های لپ تاپ دل Inspiron N5010، قیمت و خرید به همراه تصاویر و پاسخ به سوالات مشتریان با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده Dell)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Inspiron N5010 نسل یکم i5 گرافیک دار" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Inspiron N5010 نسل یکم i5 گرافیک دار"، کلیک کنید.