بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude 3330 نسل دهم i3

توضیحات

لپ تاپ Dell Latitude 3330

مشخصات لپ تاپ دل Latitude 3330، قیمت و خرید، در میان لپ تاپ های سری لتیتود دل، این لپ تاپ بیشتر به عنوان یک لپ تاپ صنعتی شناخته می شود و در کارخانه ها، کارگاه ها و مکان هایی که نیاز به لپ تاپ نیاز است استفاده می شود. . 3330 یکی از مدل های این سری با صفحه نمایش 13.3 اینچی و پردازنده نسل دهم i3 است که در سال 2013 معرفی شد. صفحه کلید جزیره ای Dell Latitude 3330 یکی از بهترین هایی است که ما روی هر لپ تاپ استفاده کرده ایم و کلیدهای راحت و بزرگ را ارائه می دهد. سفر عمودی بازخورد لمسی گسترده و قوی را ارائه می دهد. در تست Ten Thumbs Typing Tutor، ما 86 wpm با 2 درصد خطا را مدیریت کردیم که نزدیک به میانگین ما است (86 wpm / 1 درصد خطا)، اما تایپ کردن بسیار لذت‌بخش‌تر از بسیاری از لپ‌تاپ‌هایی است که آزمایش کرده‌ایم. متاسفانه هیچ گزینه نور پس زمینه وجود ندارد.

Dell Latitude 3330 دارای یک صفحه نمایش لمسی 3 در 1.75 اینچی است که ناوبری تقریباً بی عیب و نقص در اطراف دسکتاپ و دو دکمه جداگانه ارائه می دهد که بازخورد مناسبی را ارائه می دهد. اگرچه قبل از آزمایش آن‌ها را در نرم‌افزار تاچ‌پد دل فعال کرده‌ایم، حرکات چند لمسی مانند زوم، چرخش، کشیدن با سه انگشت و نیشگون گرفتن با سه انگشت هر بار کار می‌کردند. اما پد از لرزش چهار انگشتی پشتیبانی نمی کند.

پورت های لپ تاپ Dell Latitude 3330

برای بزرگنمایی کلیک کنید Dell این لپ‌تاپ را با پورت‌های فراوانی بسته‌بندی کرده است، از جمله چند پورت که در هیچ کجا پیدا نخواهید کرد. Latitude 3330 در سمت راست خود دارای یک جک صدا، دو پورت USB 3.0، یک خروجی VGA و یک پورت اترنت برای اتصال به اینترنت بی سیم است، چیزی که بسیاری از نوت بوک های اخیر از قلم افتاده اند. در سمت چپ یک پورت خروجی HDMI، یک پورت USB 2.0 و یک کارت خوان SD وجود دارد.

وب کم 720p Latitude 3330 عملکرد قوی در نور کم و حتی کیفیت تصویر بهتر را در شرایط بهتر ارائه می دهد. زیر لامپ فلورسنت چهره ای رنگارنگ و با جزئیات دیده می شد.

ویژگی های لپ تاپ دل، قیمت و خرید لپ تاپ دل 3330 با تصاویر و پاسخ به سوالات کاربران با بهترین قیمت و نقدی هنگام تحویل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده Dell)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude 3330 نسل دهم i3" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude 3330 نسل دهم i3"، کلیک کنید.