بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude 3540 نسل چهارم i3

توضیحات

لپ تاپ دل Latitude 3540 نسل چهارم i3

لپ تاپ دل مدل Latitude 3540 دل یکی از لپ تاپ های محبوب شرکت دل می باشد. همچنین دارای صفحه نمایش عریض، مشخصات فنی خوب که شامل نوع رم، پردازنده و کیبورد مناسب می باشد که می تواند برای رشته برنامه نویسان، مهندسان و … مناسب باشد.

لپ تاپ Dell Latitude 3540 دارای مشخصات فنی بسیار خوبی است که شامل Intel Core i3 4010U با حافظه نهان مناسب 3 مگابایت و همچنین دارای پردازنده گرافیکی Intel HD 4400 نسل هفت و نیم است نوع رم این لپ تاپ از نوع DDR3 با ظرفیت 4 گیگابایت است که می توانید ظرفیت رم را تا 16 گیگابایت بر روی هارد اصلی این لپ تاپ ارتقا دهید. هارد 500 گیگابایتی و بدون هارد دوم

این لپ تاپ دارای دو پورت USB 2.0 و دو پورت USB 3.0 است که سایر پورت های این لپ تاپ باید پورت های شبکه، هدفون، میکروفون و VGA باشد. لازم به ذکر است که این لپ تاپ می باشد بندر HDMI همچنین پشتیبانی می کند و قابلیت استفاده از کارت حافظه SD را نیز دارد. از دیگر ویژگی های خوب آن باید به وب کم، میکروفون و اسپیکر مناسب آن اشاره کرد که ارتباط تصویری با کیفیت و انتقال صدای بهتری را برای شما فراهم می کند، حتی می تواند برای کلاس های آنلاین یا مجازی برای شما باشد.

لپ تاپ Latitude 3540 صفحه نمایش 15.6 اینچی با کیفیت HD را برای شما به ارمغان می آورد، از ویژگی های مثبت آن می توان به عمر نسبتا خوب باتری لیتیوم یونی (6 سلولی) اشاره کرد، کاربران می توانند در هر زمان پروژه یا کاری را انجام دهند اعتماد به نفس جابجایی این لپ تاپ را داشته باشند. در یک مکان خاص لپ تاپ Dell Latitude 3540 دارای ابعاد مناسب 20.35 x 359.1 x 236.2 میلی متر و وزن 2.3 کیلوگرم می باشد که به دلیل وزن نسبتا مناسب می توان ضمن انجام کارهای لازم برای حمل این لپ تاپ نیز استفاده کرد. حتی کیبورد (صفحه کلید) با کلیدهای خوب، نرم و روان بسیار مناسب است که با طراحی زیبای خود برای تایپ بدون نویز مناسب است یا برنامه نویسان استفاده خاصی از این لپ تاپ دارند، بدنه این لپ تاپ از پلاستیک فشرده طراحی شده است که در برابر ضربه ها یا حوادثی که باعث آسیب می شود بادوام است. این لپ تاپ دارای دستگاه نوری و سیستم عامل لپ تاپ Latitude 3540 64 بیتی با ویندوز 10 می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude 3540 نسل چهارم i3" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude 3540 نسل چهارم i3"، کلیک کنید.