بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude 3550 نسل چهارم i3

توضیحات

لپ تاپ Dell Latitude 3550 عملکرد گرا

افراد حرفه‌ای که به دنبال سیستمی هستند که نیازهای حرفه‌ای و شخصی آنها را برآورده کند، می‌توانند لپ‌تاپ Dell Latitude 3550 را بررسی کنند. این سیستم دارای پورت های HDMI و VGA می باشد. مهمتر از همه، شما به راحتی می توانید این لپ تاپ Dell را در هر مکانی در سفر حمل کنید زیرا در عین حال شیک و سبک است و به ساده تر شدن زندگی شما کمک می کند.

ظرفیت ذخیره سازی بالا

Dell Latitude 3550 دارای گرافیک یکپارچه است که به شما امکان می دهد کارهای فشرده را به بهترین شکل انجام دهید. 8 گیگابایت رم به پشتیبان گیری از حجم زیادی از داده ها کمک می کند و همچنین به شما امکان می دهد به سرعت به برنامه های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. چه فیلم‌ها، برنامه‌ها یا بازی‌های مورد علاقه‌تان باشد، می‌توانید هر چقدر که می‌خواهید داده نگه دارید. همچنین در صورت بروز مشکل در حافظه داخلی، این فایل ها به حافظه خارجی منتقل می شوند. به علاوه این سیستم عمر باتری خوبی دارد و می تواند تا 4 ساعت بدون وقفه روشن بماند. بنابراین، خرید Dell latitude 3550 قطعا یک سرمایه گذاری هوشمندانه برای متخصصان فناوری محسوب می شود.

توابع دیگر

این لپ تاپ دارای کارت خوان داخلی است که به دسترسی به اطلاعات کارت حافظه کمک می کند. عرض این محصول 25.9 سانتی متر و ارتفاع آن 22 میلی متر می باشد. خبر خوب این است که وزن آن تنها 2.2 کیلوگرم است که استفاده از آن را راحت تر می کند. هارد 120 گیگابایتی SSD و پردازنده گرافیکی یکپارچه اینتل بر اعتبار این لپ تاپ افزوده است. همچنین لازم به ذکر است که این لپ تاپ از سیستم عامل خوب لینوکس Dell Latitude 3550 تشکیل شده است.

ویژگی های لپ تاپ Dell Latitude 3550، قیمت و خرید با تصاویر و سوالات متداول کاربر با بهترین قیمت و نقدی هنگام تحویل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده Dell)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude 3550 نسل چهارم i3" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude 3550 نسل چهارم i3"، کلیک کنید.