بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude 5480 نسل هفتم i7

توضیحات

ویژگی های لپ تاپ Dell Dell 5480

لپ‌تاپ Dell 5480 در نگاه اول، به نظر می‌رسد که قاب تمام مشکی آن همان است که Dell برای نسخه قبلی استفاده کرده بود، اما بررسی دقیق‌تر چند تفاوت را نشان می‌دهد: در حالی که ابعاد کلی تقریباً یکسان است، نوت بوک جدید چند کاهش یافته است. میلی متر در بهترین حالت تغییرات قابل توجه دیگری مانند عدم وجود درگاه اتصال مکانیکی اختصاصی یا طراحی جدید کیبورد را می توان در این لپ تاپ مشاهده کرد. با این حال، به نظر می رسد که فلسفه طراحی کلی ثابت مانده است. سطوح مات، گوشه های گرد و بدون برجسته بصری واقعی به جز آرم و نام DeL و لولاهای فلزی رنگی.

در مورد لولاها، طراحی تاشو 180 درجه پوشش نمایشگر به خوبی نمایشگر را نگه می دارد، حتی اگر لپ تاپ ما مجهز به صفحه نمایش لمسی و در نتیجه لایه سنگین تری از شیشه است. یک لبه سخت لاستیکی/پلاستیکی صفحه را احاطه کرده و هنگامی که درب بسته است با واحد اصلی تماس می گیرد، بنابراین کثیفی شانسی برای ورود به داخل ندارد. با این حال، XPS 13 اینطور نیست. در لمس حس خوبی دارد و حتی برای انگشتان و دست‌های خیس نیز چسبندگی کافی را فراهم می‌کند، اما اثر انگشت بسیار سریع ظاهر می‌شود.

ویژگی های لپ تاپ دل 5480

واحد پایه چرخش را به خوبی تحمل کرد، اگرچه تلاش های ما گهگاه با صدای جیر جیرهای خفیف همراه بود. Dell می‌گوید پوشش صفحه نمایش از پلیمر تقویت‌شده با فیبر کربن به عنوان ماده استفاده می‌کند، بنابراین چرخش آن کمی آسان‌تر است، اما به اندازه‌ای نیست که به هیچ وجه دوام را به خطر بیندازد. متأسفانه به نظر ما، محل قرارگیری کیبورد بسیار نرم است و فشار دادن کلیدهای G و H در سمت چپ و راست «pointstick»، همانطور که Dell trackpoint می نامد، باعث انعطاف پذیری بسیار زیادی می شود. درست مانند E5470 قبلی، لپ‌تاپ جدید تحت آزمایش‌های نظامی گسترده MIL-STD 810G قرار گرفته است، بنابراین باید به خوبی در برابر سختی‌های جاده مقاومت کند.

به گفته دل، Latitude 5480 از 1600 گرم با باتری 42 Whr، SSD M.2 و صفحه نمایش LCD بدون سنسور FHD شروع می شود. نسخه ما با باتری بسیار بزرگتر 68 Whr و صفحه نمایش لمسی خود، وزن آن را به 1776 گرم، 62.65 اونس افزایش می دهد که آن را نسبت به نوت بوک های مشابه سنگین تر می کند.

پورت های لپ تاپ دل

رابط های فیزیکی موجود بسیار سخاوتمندانه هستند که برای یک لپ تاپ تجاری مناسب است. در حالی که Latitude 14 E5470 دارای یک پورت VGA در پشت بود، Dell آن را به سمت راست لپ تاپ جدید منتقل کرده است. ما شخصاً دوست داریم یک پورت HDMI را در آنجا ببینیم، زیرا امروزه بسیاری از کاربران احتمالاً مانیتورهای مدرن تری را متصل می کنند. یک افزوده جدید در سمت چپ چیزی است که Dell آن را “DisplayPort over USB Type-C” می نامد.

کارت خوان SD سرعت انتقال بالاتر از حد متوسط ​​را برای این نوع دستگاه مدیریت می کند. با کارت مرجع Toshiba Exceria Pro SDXC 64 GB UHS-II، تست کپی jpeg ما بیش از 131 مگابایت بر ثانیه بود. نتیجه بسیار قابل احترامی به دست آمد.

ویژگی های لپ تاپ Dell Dell 5480، قیمت و خرید با تصاویر و سوالات متداول کاربر با بهترین قیمت و نقدی در هنگام تحویل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده Dell)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude 5480 نسل هفتم i7" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude 5480 نسل هفتم i7"، کلیک کنید.