بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude D620/D630

توضیحات

لپ تاپ دل مدل Dell Latitude D620/D630

مشخصات، قیمت و خرید لپ تاپ Dell Latitude D620/D630 در خانواده بزرگ لپ تاپ های Latitude شرکت دل تمرکز زیادی بر روی تولید لپ تاپ ارزان قیمت دارد Dell Latitude D620/D630 یکی از بهترین محصولات دل در این زمینه می باشد. برتری که توانسته در بازار هدف خود به فروش جهانی خوبی دست یابد. این لپ تاپ یکی از کلاسیک ترین طراحی های سری Latitude را دارد و می توان آن را اساس طراحی بسیاری از لپ تاپ های دیگر دل دانست.

طراحی و ساخت

کل بدنه لپ تاپ بسیار بادوام و مقاوم است که باعث کاهش وزن کل لپ تاپ به صورت کاملا ملموس طول و عرض 238 میلی متر شده است. اندازه صفحه نمایش 14.1 اینچ است.

وزن لپ تاپ 2.3 کیلوگرم است.

صفحه نمایش و بلندگو

صفحه نمایش این لپ تاپ مات است و در زیر نور مستقیم خورشید کیفیت رنگ حفظ می شود و خوانایی آن کاهش نمی یابد و روشنایی رنگ بسیار خوب است. وضوح تصویر 12250 x 2500. اندازه صفحه نمایش 14.1 اینچ است و نسبت تصویر خوبی دارد. اسپیکرها هم تا حد زیادی کیفیت صدای خوبی دارند و صدای خروجی هم خوب است و مشکل خاصی در آن وجود ندارد.

لپ تاپ Dell Latitude D630 دارای پورت های زیر است:

1. پورت VGA برای اتصال به مانیتورهای خارجی
2. پورت HDMI برای انتقال تصویر و صدا به مانیتورهای دیجیتال خارجی
3. پورت شبکه RJ-45 LAN برای اتصال به شبکه
4. پورت USB 2.0 برای اتصال دستگاه های USB مانند درایوهای فلش و ماوس و کیبورد خارجی
5. پورت صوتی (ترکیبی) برای هدفون و میکروفون
6. پورت کارت خوان SD برای خواندن کارت های حافظه SD
7. درگاه اتصال برای اتصال به برخی از ایستگاه‌های docking Dell برای اتصال به تجهیزات جانبی اضافی.

همچنین این لپ تاپ دارای پورت های ExpressCard و PC Card می باشد که از طریق آن می توانید برخی از لوازم جانبی مانند کارت گرافیک اکسترنال را به این لپ تاپ متصل کنید.

صفحه کلید و تاچ پد

صفحه کلید از پلاستیک ساخته شده و به لطف لپ تاپ 14 اینچی و فضای محدود به خوبی در لپ تاپ جا می گیرد. هنگام تایپ از دقت بالای این صفحه کلید شگفت زده خواهید شد.

تاچ پد درست در پایین صفحه کلید قرار دارد و دارای دکمه های فرمان چپ و راست است. تاچ پد از پلاستیک ساخته شده و دقت و حساسیت خوبی دارد که کمی کوچک است که مشکلی ندارد و در کل سرعت و دقت بالای تاچ پد در کارهای روزمره به خوبی انجام می شود.

سخت افزار و باتری

لپ تاپ Dell Latitude D620/D630 سخت افزار پایین رده ای ندارد، اگرچه در دسته لپ تاپ های مقرون به صرفه قرار دارد، قطعات داخلی و سخت افزار آن پرسرعت و قدرتمند است و می توانید روی پردازنده Intel Core 2 Duo T7200 آن حساب کنید که 2 گیگاهرتز است ( Intel Core 2 Duo) که دو هسته ای و قدرتمند است.

همچنین یک شتاب دهنده گرافیکی رسانه ای Intel (GMA) 950 روی چیپ ست پردازنده تعبیه شده است. این لپ تاپ دارای 2 گیگابایت رم است که تا 4 گیگابایت قابل ارتقا است. حافظه داخلی این مدل هارد 250 گیگابایت است. این دستگاه دارای باتری 56 وات ساعتی است که بسته به نحوه استفاده از لپ تاپ بین 1.5 تا 3.5 ساعت لپ تاپ را روشن نگه می دارد.

نتیجه گیری

در مجموع باید گفت که لپ تاپ Dell Latitude D620/D630 دستگاهی است که ارزش خرید دارد. بدنه ای کوچک و سبک دارد که برای لپ تاپ یک مزیت بزرگ محسوب می شود. سرعت و قدرت سی پی یو آن بالاست و با توجه به قیمت خوب و اقتصادی این لپ تاپ و امکانات داخلی آن گزینه خوبی برای خرید است و خرید این لپ تاپ خوش ساخت و با کیفیت را به شما پیشنهاد می کنیم.

ویژگی های لپ تاپ Dell Latitude D620/D630، قیمت و خرید با تصاویر و سوالات متداول مشتری با بهترین قیمت و نقدی هنگام تحویل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:

اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude D620/D630" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude D620/D630"، کلیک کنید.