بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude D630

توضیحات

لپ تاپ Dell Latitude D630

لپ تاپ دل Latitude D630 یکی از بهترین محصولات دل در زمینه لپ تاپ ارزان قیمت است که توانسته فروش جهانی خوبی را در بازار هدف خود کسب کند. این لپ تاپ یکی از کلاسیک ترین طراحی های سری Latitude را دارد و می توان آن را اساس طراحی بسیاری از لپ تاپ های دیگر دل دانست.

طراحی و ساخت

تمام بدنه لپ تاپ بسیار بادوام و مقاوم است که وزن کلی لپ تاپ را به میزان قابل توجهی کاهش داده است. ابعاد لپ تاپ 32 میلی متر ارتفاع، 337 میلی متر طول و 238 میلی متر عرض است. اندازه صفحه نمایش 14.1 اینچ است. وزن لپ تاپ 2.3 کیلوگرم است.

صفحه نمایش و بلندگو

صفحه نمایش این لپ تاپ مات است و در زیر نور مستقیم خورشید کیفیت رنگ حفظ می شود و خوانایی آن کاهش نمی یابد و روشنایی رنگ بسیار خوب است. وضوح تصویر 1280×800 اندازه صفحه نمایش 14.1 اینچ است و نسبت تصویر خوبی دارد.

اسپیکرها هم تا حد زیادی کیفیت صدای خوبی دارند و صدای خروجی هم خوب است و مشکل خاصی در آن وجود ندارد.

پورت ها و اتصالات

لپ تاپ Dell Latitude D630 تقریباً مملو از پورت ها و اتصالات است و انواع اتصالات را دارد. درگاه های Kensington Lock، Infrared، Smartcard، PC Card در لبه سمت چپ قرار دارند و میکروفون 3.5 میلی متری نیز در انتهای آن قابل مشاهده است. در انتهای سمت راست پورت ها دو پورت USB قرار دارند. یک درایو DVD نیز در این قسمت قابل مشاهده است. هیچ اتصالی در لبه جلو وجود ندارد. در قسمت پشتی پورت های Lan، مودم، 2x USB 2.0، پورت سریال، خروجی VGA، کانکتور برق وجود دارد. در این قسمت کانکتور شارژر نیز وجود دارد.

صفحه کلید و تاچ پد

صفحه کلید از پلاستیک ساخته شده و به لطف لپ تاپ 14 اینچی و فضای محدود به خوبی در لپ تاپ جا می گیرد. از دقت بالای این کیبورد در هنگام تایپ شگفت زده خواهید شد.

تاچ پد درست در پایین صفحه کلید قرار دارد و دارای دکمه های فرمان چپ و راست است. تاچ پد از پلاستیک ساخته شده و دقت و حساسیت خوبی دارد که کمی کوچک است که مشکلی ندارد و در کل سرعت و دقت بالای تاچ پد در کارهای روزمره به خوبی انجام می شود.

سخت افزار و باتری

لپ تاپ Dell Latitude D630 با اینکه در دسته لپ تاپ های ارزان قیمت قرار می گیرد، سخت افزار پایین رده ای ندارد، قطعات داخلی و سخت افزار آن از سرعت و قدرت بالایی برخوردار است و می توانید روی CPU Intel Core 2 Duo T7200 آن 2 حساب کنید. گیگاهرتز ( Intel Core 2 Duo) که دو هسته ای و قدرتمند است. همچنین یک شتاب دهنده گرافیکی رسانه ای Intel (GMA) 950 روی چیپ ست پردازنده تعبیه شده است. این لپ تاپ دارای 2 گیگابایت رم است که تا 4 گیگابایت قابل ارتقا است.

حافظه داخلی این مدل هارد 160 گیگابایت است. این دستگاه دارای باتری 56 وات ساعتی است که بسته به نحوه استفاده از لپ تاپ بین 1.5 تا 3.5 ساعت لپ تاپ را روشن نگه می دارد.

نتیجه گیری

در مجموع، لپ تاپ Dell Latitude D630 دستگاهی ارزشمند است. بدنه ای کوچک و سبک دارد که برای لپ تاپ یک مزیت بزرگ محسوب می شود. سرعت و قدرت سی پی یو آن بالاست و به راحتی از پس هر برنامه ای بر می آید، با توجه به قیمت خوب و اقتصادی این لپ تاپ و امکانات داخلی آن گزینه خوبی برای خرید است و خرید این لپ تاپ خوش ساخت و با کیفیت را به شما پیشنهاد می کنیم. .

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude D630" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude D630"، کلیک کنید.