بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E5420 نسل دوم i5

شرح

لپ تاپ Dell Latitude E5420

واحد پایه لپ تاپ Dell Latitude E5420 تنها با قدرت قابل توجهی می تواند خم شود. تکیه گاه دست و صفحه پایه محکم به شاسی فشرده متصل شده اند. فقط ناحیه زیر درایو نوری معمولاً یک نقطه ضعیف است که به طور قابل توجهی تحت فشار فرو می‌رود.

نیروی درب نیز موفق است. فقط می تواند لبه ها را تا حدی خم کند و نگه دارد. سطح از آلومینیوم صیقلی ساخته شده است و می تواند در وسط فرورفته شود. اثر انگشت ممکن است کمی قابل مشاهده باشد، اما باقی می ماند و باید با یک پارچه تمیز کننده پاک شود
در مورد لولاها، Dell فولاد را انتخاب کرده است، اما پانل نقره ای قابل مشاهده روکش است (جامد نیست). لولاها محکم به واحد اصلی وصل شده اند

پورت های لپ تاپ Dell E5420

کانکتورهایی در پشت برای جلوگیری از هرج و مرج کابل وجود دارد
کاربران حرفه ای و خواستار معمولاً از انتخاب پورت ها استقبال می کنند. لپ تاپ 14 اینچی هر آنچه را که از یک لپ تاپ کاری انتظار داریم را بدون جزئیات مانند یک ایستگاه کاری دارد. اینها شامل یک پورت VGA قوی، یک اسلات PC-Card (PCMCIA) و FireWire هستند. استاندارد قدیمی‌تر PC-Card که سال‌ها پیش در دنیای مصرف‌کننده از مد افتاده بود (اکسپرس کارت جایگزین آن شد)، هنوز در دنیای تجارت محبوب است. با استفاده از این کارت های فرمت خاص (عمدتا کنترلرها) می توان متصل شد. همچنین اتصالی برای هاردهای اکسترنال سریع مانند eSATA وجود دارد، اگرچه USB 3.0 وجود ندارد.

انتخاب رابط در سمت چپ شامل Kensington-Lock، FireWire، HDMI، eSATA/USB، 1xUSB 2.0، PC-Card (PCMCIA) و یک کارت خوان است که کاملاً در کنار هم قرار گرفته اند. اگر کابل های زیادی به طور همزمان وصل شوند، این کابل ها مساحت زیادی را پوشش می دهند. راه حل اتصال ویژه برای Latitude برای این سناریو مفید است. ایستگاه داک E-Port برای سری E5400 و E5410 با E5420 سازگار است.

ویژگی های امنیتی لپ تاپ

لپ تاپ های تجاری ویژگی های امنیتی خوبی دارند. در حالی که سازمان های بزرگتر معمولاً راه حل های امنیتی خاص خود را دارند، کسب و کارهای کوچکتر معمولاً از داشتن ویژگی های امنیتی و نرم افزار همراه با لپ تاپ خوشحال هستند. Dell Data Protection Tool و Backup and Restore Manager در این زمینه قابل ذکر است.

ویژگی های لپ تاپ Dell Latitude E5420، قیمت و خرید با تصاویر و سوالات متداول کاربر با بهترین قیمت و نقدی هنگام تحویل در فروشگاه اینترنتی و مجله آرتیو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله آرتیو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده Dell)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله آرتیو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E5420 نسل دوم i5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E5420 نسل دوم i5"، کلیک کنید.