بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E5430 نسل سوم i5

توضیحات

مدل لپ تاپ Dell Latitude E5430 موجود

ویژگی ها، قیمت و خرید لپ تاپ دل Latitude E5430 یکی از بهترین لپ تاپ های با قیمت مناسب و سخت افزار مناسب ساخت شرکت محبوب دل می باشد. با سه لایه اسکلت فلزی، آلومینیومی و منیزیمی پوشانده شده و دارای بست های لولای آلیاژ مس است که بدنه ای با مقاومت خوب و از همه مهمتر ضد ضربه می باشد.

این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 14 اینچی با کیفیت HD است، از ویژگی های مثبت لپ تاپ Latitude E5430 می توان به عمر نسبتا خوب باتری لیتیوم یونی (6 سلولی) اشاره کرد، کاربران می توانند در هر مکان خاصی پروژه یا کار خود را با اطمینان لازم انجام دهند. این لپ تاپ را جابجا کنید لپ تاپ دل Latitude E5430 دارای ابعاد مناسب 338*350*238mm و همچنین دارای وزن مناسب 2.5 کیلوگرم می باشد که با توجه به کانفیگ ها و مشخصات آن حتی صفحه کلید نیز بسیار مناسب است. کلیدهای خوب، نرم و روانی برای تایپ و برنامه نویسی روی این لپ تاپ وجود دارد که از روکش فلزی سه لایه، فریم فلزی آلومینیومی و منیزیمی و بست های لولای آلیاژ مسی ساخته شده است که در برابر ضربه مقاوم هستند.

حال بیایید نگاهی به مشخصات فنی این لپ تاپ بیندازیم، لپ تاپ Dell Latitude E5430 دارای نسل سوم Intel Core i5-3210M و همچنین دارای پردازنده گرافیکی Intel HD 4000 است، نوع حافظه رم این لپ تاپ DDR3 با ظرفیت 4 گیگابایت حتی ظرفیت رم تا 16 گیگابایت قابل ارتقا است، حافظه نهان مناسب 2 مگابایت وجود دارد، ظرفیت هارد اصلی این لپ تاپ 256 گیگابایت از نوع SSD است و هارد دوم ندارد. این لپ تاپ دارای یک پورت USB 2.0 و دو پورت USB 3.0 می باشد که سایر پورت ها شامل شبکه، مودم، هدست، میکروفون و پورت VGA می باشد. لازم به ذکر است که این لپ تاپ می باشد بندر HDMI همچنین پشتیبانی می کند و قابلیت استفاده از کارت حافظه SD را نیز دارد. از دیگر ویژگی های خوب آن باید به وب کم، میکروفون و اسپیکر مناسب آن اشاره کرد که ارتباط تصویری با کیفیت و انتقال صدای بهتری را برای شما فراهم می کند، حتی می تواند برای کلاس های آنلاین یا مجازی برای شما مناسب باشد. این لپ تاپ دارای درایو نوری است، سیستم عامل لپ تاپ Latitude E5430 ویندوز 10 64 بیتی می باشد.

ویژگی های لپ تاپ Dell Latitude E5430، قیمت و خرید با تصاویر و سوالات متداول کاربر با بهترین قیمت و نقدی هنگام تحویل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده Dell)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E5430 نسل سوم i5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E5430 نسل سوم i5"، کلیک کنید.