بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E5500

توضیحات

Dell Latitude E5500

لپ تاپ Dell Latitude E5500 شرکت بزرگ Dell از پلاستیک برای سطوح لپ تاپ Dell E5500 استفاده می کند. لپ تاپ استاندارد دل دارای یک قفل دوتایی برای محافظت در هنگام حمل و نقل است. لولاهای Mahmaki صفحه نمایش را به بدنه لپ تاپ نگه می دارند و لپ تاپ را می توان 180 درجه باز کرد. لپ تاپ زیبا و باکیفیت دل با سخت افزار قدرتمند مانند پردازنده دو هسته ای اینتل Core 2 Duo با فرکانس 2.8 گیگاهرتز، 4 گیگابایت رم DDR2 برای ذخیره اطلاعات مورد نیاز کاربران و حافظه داخلی 320 گیگابایتی HDD و کارت استفاده از اینتل گرافیک یکپارچه HD و دارای باتری لیتیوم یون 6 سلولی با ظرفیت 85 وات ساعت. لپ تاپ دل دارای صفحه نمایش 15.4 اینچی با کیفیت تصویر HD است که تصاویر با کیفیتی را به نمایش می گذارد. از نظر تعداد پورت ها می توان گفت که این سیستم کامل است و توانسته است به کاربران خود اجازه دهد بدون نگرانی هر وسیله جانبی را به لپ تاپ دل خود متصل کنند. وجود پورت های کامل در بدنه لپ تاپ آن را به یک لپ تاپ کاری تبدیل کرده است. از امکانات به کار رفته در ساخت این لپ تاپ 15.4 اینچی دل می توان به درایو نوری، بلوتوث نسخه 3، شبکه بی سیم وای فای و بلندگوهای استریو داخلی اشاره کرد.

کیفیت تصویر و صدا در لپ تاپ Dell Latitude E5500

لپ تاپ Latitude E5500 دارای صفحه نمایش 15.4 اینچی با کیفیت تصویر HD است که تصاویر را با نسبت 16:9 و با کیفیت عالی و خوب نمایش می دهد. در طراحی صفحه نمایش لپ تاپ دل از فناوری LED استفاده شده است. صفحه نمایش های LED در واقع همان صفحه نمایش های LCD هستند با این تفاوت که در ال ای دی ها به جای لامپ های فلورسنت از لامپ های LED کوچکی استفاده می شود که قابلیت نمایش رنگ ها را به صورت طبیعی تری دارند. این صفحه نمایش ها در مقایسه با نمایشگرهای LCD دارای مزایایی از جمله: کنتراست بیشتر، پشتیبانی از طیف رنگی بیشتر، مصرف انرژی کمتر، طراحی نازکتر هستند. اسپیکرهای 15.4 اینچی لپ تاپ دل از نوع استریو هستند که توانایی ایجاد صدای شفاف و شفاف را به بهترین شکل ممکن دارند. در بالای صفحه یک وب کم با کیفیت تصویر HD قرار دارد که می توان از آن برای تماس های ویدیویی استفاده کرد

صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ Dell Latitude E5500

صفحه کلید طراحی شده برای لپ تاپ E5500 جزیره ای بدون نور پس زمینه است که بسیار روان است. صفحه کلید ارائه شده برای لپ تاپ Dell E5500 دارای کلیدهای بزرگ با فاصله زیاد از یکدیگر است بنابراین در هنگام تایپ شانسی برای املای غلط کلمات وجود ندارد در نتیجه تایپ با این صفحه کلید بسیار راحت بوده و سرعت تایپیست ها را افزایش می دهد. کاربر می تواند برای تایپ کردن تایپ کند. ساعت ها بدون احساس خستگی یا گرفتگی. در کیبورد این لپ تاپ Dell Latitude E5500 بین حروف G, H, B یک دایره کوچک وجود دارد که به آن جوی استیک می گویند و مانند ماوس عمل می کند. این Trackpoint را می توان افزوده بسیار خوبی برای تاچ پد و کیبورد دانست زیرا قادر است تمامی کارهای ماوس را به جز کلیک انجام دهد که این مشکل نیز با طراحی دو دکمه مستطیلی در زیر دکمه Space حل می شود و کاربران می توانند Te را به جای استفاده از این دو دکمه استفاده کنند. کلیک چپ و راست ماوس تاچ پد لپ تاپ کاملاً اندازه است. . داشتن یک تاچ پد صاف و پاسخگو که دارای دکمه های کلیک راست و چپ ماوس است، خرید و استفاده از ماوس جداگانه را برای کاربر غیر ضروری می کند.

سخت افزار و ارتباطات لپ تاپ Dell Latitude E5500

لپ تاپ Dell Latitude E5500 دارای عملکرد سخت افزاری بالایی است که قابلیت اجرای برنامه های سنگین، طراحی گرافیکی و محاسبات سنگین را دارد. پردازنده استفاده شده در این لپ تاپ استاندارد E5500 یک پردازنده Core 2 Duo است که توسط شرکت قدرتمند اینتل ساخته شده است. لپ تاپ 146 اینچی دل دارای 4 گیگابایت رم DDR2 است. فرکانس و سرعت پردازش این لپ تاپ 2.8 گیگاهرتز است. پردازنده گرافیکی لپ تاپ از شرکت اینتل و از نوع Intel HD Graphic می باشد. هارد دیسک دستگاه نیز با ظرفیت 320 گیگابایت عرضه می شود. این حافظه داخلی علاوه بر سرعت پردازش بالا، ظرفیت کافی برای ذخیره فایل های مختلف را نیز دارد. . لپ تاپ Dell Latitude E5500 از نظر تعداد پورت یک لپ تاپ کامل است و دارای ورودی و خروجی های متنوعی است که اتصال دستگاه های جانبی و مانیتورهای مختلف را برای کاربران بی نیاز می کند. پورت ها در چهار لبه لپ تاپ نصب شده اند. در انتهای سمت چپ پورت ها قرار دارند: اسلات امنیتی Kensington، دو پورت USB 2.0، پورت VGA، Fire Wire، میکروفون، هدفون، ExpressCard/54. در انتهای سمت راست پورت ها قرار دارند: درایور نوری، RJ45 (LAN)، دو پورت USB 2.0 و یک پورت سریال برای مصارف صنعتی. قسمت پشتی دارای پورت مودم RJ11 و یک فن است. قسمت جلویی لپ‌تاپ استاندارد دل دارای سوئیچ WiFi، بازکن کشویی است. کاربران این سیستم می توانند با سایر دستگاه های دیجیتال تعامل داشته باشند و از طریق درگاه های بلوتوث داخلی، وای فای، USB، محتوای صوتی و تصویری را با آنها به اشتراک بگذارند. لپ تاپ استاندارد دل دارای سیستم اثر انگشت برای محافظت از داده های روی سیستم است. کاربران می توانند سیستم را طوری تنظیم کنند که فقط با اثر انگشت خود روشن شود یا به برنامه های لپ تاپ قفل و پین کد بدهند، همچنین امکان قفل لپ تاپ با استفاده از پین کد وجود دارد.

خلاصه

لپ تاپ دل Latitude E5500 گزینه ای مناسب برای انجام کارهای سنگین، مهندسی، محاسبات سنگین و … می باشد. صفحه نمایش و کیبورد آن به گونه ای طراحی شده است که کاربر در هنگام استفاده از لپ تاپ احساس خستگی نمی کند و می تواند با خیال راحت و آسان کار خود را انجام دهد. در مورد امنیت، لپ تاپ دل دارای سیستم اثر انگشت است و کاربران می توانند برنامه های مورد نیاز خود را قفل کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E5500" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E5500"، کلیک کنید.