بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E5520 نسل دوم i5

توضیحات

لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E5520

لپ تاپ Dell Latitude E5520 یکی از دستگاه های حرفه ای سری Latitude دل است. پردازنده نسل دوم اینتل core i5 2540M پردازنده مرکزی دستگاه Dell Latitude E5520 است و قادر است سنگین ترین محاسبات پردازشی را انجام دهد. در کنار این پردازنده قدرتمند از 4 گیگابایت حافظه رم DDR3 استفاده شده که تا 16 گیگابایت قابل ارتقا است. ظرفیت حافظه این دستگاه از نوع HDD 500 گیگابایت می باشد. تراشه گرافیکی این دستگاه Intel HD 3000 داخلی است و به خوبی از پس بازی های گرافیکی و سبک بر می آید. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به در دسترس بودن اکثر پورت های ورودی و خروجی اشاره کرد.

بدنه این لپ تاپ از پلاستیک ضد خش ساخته شده و سطح این لپ تاپ در برابر اثر انگشت بسیار مقاوم است. صفحه نمایش لپ تاپ Dell Latitude E5520 دارای کیفیت صفحه نمایش 768*1377 و اندازه صفحه نمایش 15.6 اینچ می باشد.

صفحه کلید لپ تاپ دل

Latitude E5520 با نقطه فشار واضح و بازخورد خوب بسیار عالی است. ابعاد کلیدها 19×19 میلی‌متر است و به تایپیست‌های شلوغ با انگشتان بزرگ‌تر اجازه می‌دهد تا به راحتی تایپ کنند. دل از کیبورد چیکلت استفاده نمی کند. کلیدها دارای سطح مقعر هستند که تجربه تایپ را حتی بهتر می کند. به نظر ما این نیز محقق شده است. اساسا صفحه کلید جامد است. هنگام نوشتن، فقط کمی زیر تعداد درایو نوری منحنی می شود.

تاچ پد لپ تاپ Dell Latitude E5520

قطر پد لمسی 92 میلی‌متر (80 میلی‌متر در 45 میلی‌متر) است و در یک فرورفتگی قرار می‌گیرد که پد لمسی را از تکیه‌گاه مچ جدا می‌کند. ناوبری با تاچ پد بسیار ساده و قابل اعتماد است. سطح تاچ پد صاف است اما اصلاً لیز نیست. هر دو کلید ماوس در زیر پد لمسی به طور خاص قابل توجه هستند – یا بهتر است بگوییم، به طور خاص قابل توجه نیستند. کلیدهای ماوس کاملا بی صدا کار می کنند. هنگام کلیک کردن روی ماوس هیچ بازخورد شنیداری دریافت نمی کنید، اما به دلیل بازخورد لمسی خوب این واقعاً یک اشکال نیست.

ویژگی های لپ تاپ Dell Latitude E5520، قیمت و خرید با تصاویر و سوالات متداول کاربر با بهترین قیمت و نقدی هنگام تحویل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده Dell)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E5520 نسل دوم i5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E5520 نسل دوم i5"، کلیک کنید.