بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E5540 نسل چهارم i5

نقد و بررسی

لپ تاپ Dell Latitude E5540 نسل چهارم i5

لپ تاپ دل مدل استاندارد Dell Latitude E5540 یکی از لپ تاپ های رده بالا ساخت شرکت معروف دل می باشد که از ویژگی های مثبت آن می توان به وزن با ابعاد مناسب و طراحی بدنه لپ تاپ که به خوبی طراحی شده و بادوام است، از ویژگی های فنی خوب آن اشاره کرد. این لپ تاپ شامل نوع حافظه رم و پردازنده آن می باشد. با وجود این ویژگی ها، می تواند در زمینه هایی مانند طراحی فتوشاپ، مدیریت، تجارت و بورس، تجارت و برنامه نویسی مناسب باشد.

لپ تاپ دل Latitude E5540 دارای ابعاد مناسب و وزن نسبتا مناسب 2.4 کیلوگرم می باشد. صفحه نمایش آن 15.6 اینچ با کیفیت HD است، حتی کیبورد آن با کلیدهای خوب و نرم بسیار مناسب است که برای دانش آموزان، دانشجویان و برنامه نویسان قابل استفاده است. برای نوشتن، بدنه این لپ تاپ از پلاستیک فشرده ساخته شده و درب آن با فایبرگلاس تقویت شده است، حتی در برابر ضربه یا اتفاقاتی که باعث آسیب دیدن آن می شود، به خوبی مقاوم است.

از ویژگی های مثبت لپ تاپ Latitude E5540 به عمر نسبتا خوب باتری لیتیوم یونی (9 سلولی) اشاره کرد، کاربران می توانند از این لپ تاپ اطمینان لازم را برای انجام پروژه یا کار به مدت 2 ساعت بدون استفاده از شارژر داشته باشند.

حال به مشخصات فنی این لپ تاپ می پردازیم، لپ تاپ Dell Latitude E5540 دارای پردازنده نسل 4 اینتل Core i5-4300U و همچنین دارای پردازنده گرافیکی Intel HD Graphics 4400 7 و نیم نسل رم این لپ تاپ از نوع DDR3 با ظرفیت 4 گیگابایت است، حتی ظرفیت رم را می توان تا 16 گیگابایت ارتقا داد، حافظه کش مطابق با 3 مگابایت، ظرفیت اصلی هارد دیسک این لپ تاپ وجود دارد. هارد 500 گیگابایتی و.این لپ تاپ دارای دو پورت USB 2.0 و دو پورت USB 3.0 می باشد که از دیگر پورت های این لپ تاپ باید به پورت شبکه، هدفون، میکروفون و VGA اشاره کرد. لازم به ذکر است که این لپ تاپ دارای پورت HDMI همچنین پشتیبانی می کند و قابلیت استفاده از کارت حافظه SD را نیز دارد. وجود دارد اسکنر اثر انگشت از دیگر ویژگی های خوب آن باید به وب کم، میکروفون و اسپیکر مناسب آن اشاره کرد که ارتباط تصویری با کیفیت و انتقال صدای بهتری را برای شما فراهم می کند، حتی می تواند برای کلاس های آنلاین یا مجازی برای شما مناسب باشد. لازم به ذکر است که این لپ تاپ دارای درایو دیسک نوری سیستم عامل لپ تاپ Latitude E5540 64 بیتی با ویندوز 10 است.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده Dell)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E5540 نسل چهارم i5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E5540 نسل چهارم i5"، کلیک کنید.