بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E5550 نسل پنجم i5

نقد و بررسی

لپ تاپ Dell Latitude E5550 نسل پنجم i5

لپ تاپ i5 نسل پنجم Dell Latitude E5550 گزینه ای ایده آل برای کسانی است که به دنبال لپ تاپی با عمر مفید طولانی هستند، شما می توانید بهترین سخت افزار را با قیمت پایین داشته باشید. در ادامه مشخصات سخت افزاری و ویژگی های این دستگاه بررسی می شود.

لپ تاپ های تجاری Dell Latitude عمدتاً برای تجارت ساخته شده اند. لپ تاپ Dell Latitude E5550 با بدنه پلاستیکی یک کامپیوتر قدرتمند با قیمتی مقرون به صرفه است. بهره وری مهمترین جنبه کاری در فرآیندهای اداری شرکت ها است. بنابراین کامپیوترها در این محیط علاوه بر کارایی بالا باید ظاهری منحصربفرد را نیز برای مشتریان و همکاران ایجاد کنند. به همین دلیل دل با ارائه مدل های مختلف از سری Latitude با سایز 15.6 اینچ، سلیقه کاربران مختلف را تامین کرده است. سری لپ‌تاپ‌های Dell Latitude 5000 ظاهر اداری ساده‌ای دارند، اما کاملاً کاربردی هستند. همچنین استفاده از پلاستیک در بدنه Latitude E5550 i5 باعث افزایش پایداری و دوام آن شد. همچنین نمی توان سبکی لپ تاپ Dell E5550 را نادیده گرفت که باعث بهبود شرایط حمل آن می شود.

مشخصات سخت افزاری لپ تاپ Dell Latitude E5550

پردازنده این لپ تاپ ساخت اینتل بوده و از پردازنده نسل ششم i5 با مدل 5300U بهره می برد. این پردازنده حداقل فرکانس 2.1 گیگاهرتز را در اختیار کاربر قرار می دهد. رم این دستگاه 8 گیگابایت و از نوع DDR3 می باشد. همچنین تا 16 گیگابایت قابل ارتقا است و همچنین دارای 3 مگابایت حافظه کش است.

حافظه داخلی لپ تاپ Dell Latitude E5550 Core i5 5300U به طور پیش فرض 256 گیگابایت است. کارت گرافیک این دستگاه Intel HD Graphics 5500 می باشد که با توجه به ترکیب قوی این سخت افزارها می توان گفت لپ تاپ Dell Latitude E5550 Core i5 5300U به خوبی پاسخگوی نیاز روزانه کاربران است.

صفحه نمایش لپ تاپ Dell E5550

لپ تاپ Dell E5550 دارای صفحه نمایش 15 اینچی IPS با رزولوشن 1920 در 1080 (FHD) است. صفحه نمایش لپ تاپ Dell Latitude E5550 دارای سایز 15.6 اینچ و وضوح HD می باشد. از این رو، چه از این لپ تاپ برای مقاصد تجاری استفاده کنید و چه برای استفاده شرکتی و اجتماعی، مناسب است.

صفحه کلید لپ تاپ E5550

صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ Dell E5550 مزایای زیادی دارد. صفحه کلید لپ تاپ Dell E5550 i5 یک صفحه کلید کامل است. این بدان معناست که علاوه بر حروف و کلیدهای عملکردی، صفحه کلید دارای صفحه کلید عددی خودکار نیز می باشد. دکمه Pos1 به دکمه Print تغییر کرده و دکمه End به طور کامل حذف شده است و فضای بیشتری برای جایگزینی دکمه های F1-F12 ایجاد می کند. اندازه دکمه ها تغییر قابل توجهی نکرده است. دکمه‌های استاندارد صفحه‌کلید 15 میلی‌متر مربع هستند و دکمه Enter نیز کوچک‌تر از اندازه معمول است، اما طرح دکمه‌ها منطقی است و تایپیست‌ها به راحتی با این صفحه کلید سازگار می‌شوند. با توجه به اینکه صفحه کلید کمی به سمت بالا جابجا شده است، فضای بیشتری برای تاچ پد در نظر گرفته شده است. قطر تاچ پد لپ تاپ Dell E5550 حدود 11 سانتی متر است.

پورت ها

دل با درگاه های USB 2.0 خداحافظی می کند و به طور انحصاری از پورت های USB 3.0 در لپ تاپ Dell Latitude E5550 برای افزایش سرعت انتقال داده استفاده می کند. با این حال، تعداد پورت های E5550 از چهار به سه کاهش یافته است.

پورت های ویدئویی VGA و HDMI در پشت کیس قرار گرفته اند تا در هنگام اتصال به نمایشگرهای بزرگتر، در ایجاد سیم و حرکت ماوس اختلال ایجاد نکنند. برای افزایش تمرکز حین کار یا گوش دادن به موسیقی، می توانید از جک ترکیبی صدا/میکروفون استفاده کنید و به سادگی یک هدست تلفن همراه را برای گوش دادن به موسیقی وصل کنید. البته لازم به ذکر است که دل در این زمینه صرفه جویی کرد و کاربرانی که می خواهند از هدفون های اختصاصی استفاده کنند قادر به اتصال آن به این لپ تاپ نخواهند بود.

ویژگی های لپ تاپ Dell Latitude E5550، قیمت و خرید با تصاویر و سوالات متداول کاربر با بهترین قیمت و نقدی هنگام تحویل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده Dell)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E5550 نسل پنجم i5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E5550 نسل پنجم i5"، کلیک کنید.