بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude e5570 نسل ششم i5

نقد و بررسی

مدل لپ تاپ Dell Latitude e5570 موجود

لپ تاپ Dell Latitude e5570 یکی از بهترین لپ تاپ های دل برای کسب و کار شما می باشد، این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی با کیفیت HD است، همچنین می توان از آن در مشاغلی مانند حسابداری، طراحی و برنامه نویسی استفاده کرد، حتی برای شما با نسبتا مناسب است. عمر باتری خوب، کاربران می توانند از این لپ تاپ برای استفاده از پروژه یا کار در هر مکان خاص در حین حرکت استفاده کنند و اعتماد به نفس لازم را داشته باشند. لپ تاپ Dell Latitude e5570 دارای وزن بسیار خوب و مناسب 2.09 کیلوگرم است که کاربران می توانند از آن برای سفر استفاده کنند و همچنین دارای صفحه کلید بسیار خوب، نرم و روان است. مدل نور پس زمینه می توان از آن در یک مکان تاریک در شب استفاده کرد و در برابر آسیب بسیار مقاوم است.

حال نگاهی به مشخصات فنی این لپ تاپ Dell Latitude e5570 با پردازنده Intel Core i5 6300U می اندازیم، رم این لپ تاپ از نوع DDR4 با ظرفیت 8 گیگابایت است، حتی می توان آن را تا 16 ارتقا داد. گیگابایت حافظه کش مناسب 3 مگابایت دارد. ، ظرفیت هارد اصلی این لپ تاپ 240 گیگابایت از نوع SSD m2 می باشد. این لپ تاپ پورت USB 2.0 ندارد اما دارای سه پورت USB 3.0 می باشد که پورت های دیگر این لپ تاپ باید پورت شبکه، هدفون، میکروفون و VGA باشد. لازم به ذکر است که این لپ تاپ می باشد پورت HDMI همچنین پشتیبانی می کند و قابلیت استفاده از کارت حافظه SD را نیز دارد. از دیگر ویژگی های خوب باید به وب کم و اسپیکر مناسب اشاره کرد که کیفیت تصویر مناسبی را برای ارتباط در اختیار شما قرار می دهد، حتی می توان از آن برای کلاس های آنلاین یا مجازی استفاده کرد. این لپ تاپ درایو نوری ندارد اما امروزه می توان از درایو نوری خارجی استفاده کرد، سیستم عامل لپ تاپ Latitude e5570 ویندوز 10 64 بیتی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude e5570 نسل ششم i5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude e5570 نسل ششم i5"، کلیک کنید.