بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E6230 نسل سوم i7

نقد و بررسی

مدل لپ تاپ Dell Dell Latitude E6230 موجود

لپ تاپ Dell Latitude E6230 یکی از پیشرفته ترین لپ تاپ های دل است، وزن مناسب و مشخصات فنی خوبی دارد، می تواند بسیاری از وظایف شما را تامین کند، همچنین می تواند در مشاغلی مانند حسابداری، طراحی و برنامه نویسی مناسب شما باشد. . ویژگی مثبت لپ تاپ Latitude E6230 بدنه مناسب، وزن سبک و مشخصات فنی است، حتی کارمندان یا مهندسان نیز می توانند با امنیت کامل از این لپ تاپ استفاده کنند، حتی با عمر باتری نسبتا خوب، کاربران می توانند پروژه یا کار را در هر مکان مشخصی انجام دهند و شما اعتماد به نفس برای جابجایی این لپ تاپ

لپ تاپ Dell Latitude E6230 دارای صفحه نمایش 12.5 اینچی با کیفیت HD، با ابعاد کوچک و وزن فوق العاده سبک 1.38 کیلوگرم است، کاربران می توانند از این دستگاه برای مسافرت و مسافرت حتی کیبورد استفاده کنند ( صفحه کلید بسیار مناسب است، کلیدهای خوب و راحت وجود دارد. که برای تایپ کردن دانشجویان، دانش آموزان و برنامه نویسان قابل استفاده است، بدنه این لپ تاپ از جنس آلومینیوم بادوام ساخته شده است، حتی در برابر ضربه یا اتفاقاتی که باعث آسیب می شود نیز مقاوم است.

حال به بررسی مشخصات فنی این لپ تاپ Dell Latitude E6230 با پردازنده Intel Core i7 3540M می پردازیم، رم این لپ تاپ از نوع DDR3 با ظرفیت 8 گیگابایت است، حتی می توان آن را به 16. گیگابایت ارتقا داد، دارای حافظه کش است که مناسب برای 4 مگابایت، ظرفیت اصلی هارد دیسک این لپ تاپ 500 گیگابایت از نوع HDD می باشد. این لپ تاپ دارای یک پورت USB 2.0 و دو درگاه USB 3.0 می باشد که درگاه های دیگر آن شامل پورت های شبکه، هدفون، میکروفون و VGA می باشد. لازم به ذکر است که این لپ تاپ می باشد پورت HDMI همچنین پشتیبانی می کند و قابلیت استفاده از کارت حافظه SD را نیز دارد. حتی وجود دارد اسکنر اثر انگشت همچنین از دیگر ویژگی های خوب باید به وب کم و اسپیکر مناسب اشاره کرد که کیفیت تصویر مناسبی را برای برقراری ارتباط در اختیار شما قرار می دهد، حتی می توان از آن برای کلاس های آنلاین یا مجازی استفاده کرد. اما این لپ تاپ فاقد درایو نوری است اما امروزه می توانید از درایو نوری اکسترنال استفاده کنید سیستم عامل لپ تاپ Latitude E6230 ویندوز 10 64 بیتی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E6230 نسل سوم i7" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E6230 نسل سوم i7"، کلیک کنید.