بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E6320 نسل دوم i5

توضیحات

لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E6320

لپ تاپ Dell Latitude E6320 آماده است تا با شما همراه شود، چه در دفتر باشید و چه در جاده. Latitude E6320 با صفحه نمایش 13.3 اینچی HD LED و پردازنده های Intel® Core™ عملکردی سبک و در عین حال کامل را ارائه می دهد. این لپ‌تاپ مقاوم برای هر کاری که می‌توانید به آن پرتاب کنید، آماده است، از بالا به پایین زره‌دار شیک است و بدنه Tri-Metal™ تست شده MIL-STD 810G، صفحه‌نمایش آلومینیوم آنودایز شده بسیار بادوام و قوی است. Latitude E6320 با پایه ای با پوشش پودری و لولاهای فولادی تقویت شده در داخل، مجهز به صفحه کلید مقاوم در برابر سقوط، آرتیو و موم محافظ LCD و ضربه گیر 360 درجه برای محافظت بیشتر از صفحه نمایش است که می تواند در برابر ضربه ها و افت کارهای روزمره مقاومت کند. صفحه کلید اختیاری با نور پس زمینه 1 و انواع باتری و گزینه های رسانه قابل جابجایی، از جمله درایوهای نوری، هارد دیسک، USB 2.0 و ماژول های رسانه ای با باتری، از عملکرد فوق العاده در پرواز یا در نور کم لذت می برند. به عنوان عضوی از Latitude E-Family، E6320 عملکرد، امنیت قابل اعتماد و مدیریت کارآمد را در طراحی بادوام ارائه می دهد که برای مقاومت در برابر کار در هر مکانی ساخته شده است. برای هماهنگی با سبک کاری خود به یک لپ تاپ نیاز دارید.

لپ‌تاپ‌های Latitude E-Family طراحی کلاس جهانی را با دوام هر جایی که کسب‌وکار شما را می‌برد، ترکیب می‌کند. به لطف Dell Tri، وقتی سخت کار می کنید، واضح به نظر برسید. -طراحی Metal™ با روکش آلومینیوم آنودایز شده و گوشه‌های آلیاژ منیزیم تقویت‌شده و نگران موم محافظ LCD نباشید که به ایجاد مانعی در اطراف پانل LCD شما کمک می‌کند زمانی که با جزئیات ظریف، لولاهای فولادی محکم و قفل صفحه از روی بسته می‌شود. آلیاژ زیرین با پوشش پودری بادوام که در برابر خراش محافظت می کند، کمک می کند. با سرعت Intel® Core™، پهنای باند حافظه DDR3 با پهنای باند بالا و گرافیک Intel® UMA، چه در محل کار یا در حال حرکت، قدرت و عملکرد طولانی‌مدت را برای آسان‌تر کردن کار خود دریافت کنید.

با یک وب‌کم داخلی، آرایه میکروفون و آنتن با کارایی بالا برای اتصالات پهن باند تلفن همراه ایده‌آل با یک پانوراما 180 درجه و صفحه کلید اختیاری با نور پس‌زمینه برای محیط‌های کم نور در منطقه راحت، به طور مؤثر در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید. لپ‌تاپ‌های Latitude E-Family خود را به آسانی مدیریت و پشتیبانی کنید، از برنامه‌ریزی و استقرار گرفته تا پشتیبانی و نگهداری مداوم با چرخه‌های عمر طولانی Dell Latitude™، تغییرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری پیشرفته، ارائه با اطمینان برنامه‌ای برای محصولات آینده پرداخت نقدی با دستگاه‌های مدیریت سیستم Dell KACE™ بدانید که برای نگهداری و پشتیبانی از سیستم های خود با طیف گسترده ای از خدمات و گزینه های پشتیبانی سفارشی شده با Dell همکاری می کنید.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده Dell)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E6320 نسل دوم i5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E6320 نسل دوم i5"، کلیک کنید.