بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E6510 نسل اول i5

توضیحات

لپ تاپ Dell Latitude E6510

لپ تاپ های Dell Latitude E6510 برای مشاغل بزرگ و متوسط ​​طراحی شده اند. بنابراین آنها همه چیز را اداره می کنند، که بسته به سری می تواند برای نیازهای مختلف شکل بگیرد. به عنوان جریان اصلی، سری لپ‌تاپ‌های Dell Latitude E6510 (15.6 اینچی) و E6410 (14.1 اینچی) باید طیف گسترده‌ای از برنامه‌های ممکن را بدون تخصص خاصی پوشش دهند. نمونه ای از دل دل مجموعه ای از تنظیمات احتمالی است که در بخش های جداگانه زیر با جزئیات بیشتر در مورد آنها صحبت خواهیم کرد. اما می‌توانیم این را به عنوان مقدمه در نظر بگیریم: نامزد آزمون ما به یک GPU با عملکرد بالا 280 QM و یک کارت گرافیک مجزا مجهز شده بود. داده های عملکرد، عمر باتری و نتایج آلاینده ها لزوماً برای مدل هایی با پیکربندی های سخت افزاری متفاوت یکسان نیستند.

توضیحات

مدل آزمایشی ما با درب نقره‌ای و اجزای مشکی آن، براق و بادوام به نظر می‌رسد. برای حق بیمه 25 یورویی، یک جعبه قرمز یا قرمز می تواند به آن برسد. پایه و ماژول های اکسپوز با قطعات فلزی تقویت شدند. این منجر به فشار قوی و پیچشی در پوشش صفحه نمایش می شود. قاب دائمی نمایشگر نیز به سختی فشرده می شود. یک بریدگی منفرد در لبه بالایی نمایشگر فشار کمی را نشان می دهد. ماژول هسته مقاومت پیچشی خوبی را نشان می دهد. کف دست مخصوصاً در سمت راست قرار دارد و توری که از طریق اسپیکر تابش می کند تا حدودی برای اعمال فشار فشرده می شود. او همچنین یکی از برجسته ترین نقاط ضعف Latitude را پیدا کرد: در ناحیه اطراف درایو دیسک نوری، لپ تاپ به طور قابل توجهی خم می شود تا هم به بالا و هم به پایین فشار وارد کند. در کل می توانید از ساخت آن راضی باشید. در این قسمت ها هیچ مشکل تصادفی پیدا نخواهید کرد. با این حال، ذرات گرد و خاک به سرعت در شکاف کوچکی که داخل آن فراوان است جمع می‌شوند. از طرفی باتری آرتیو و موم شده در این حالت کاملاً ایمن نیست و تا حدودی مورد استفاده قرار می گیرد. کاربر با یک سطح سیاه روی سیاه روبرو می شود. حس خوبی داشت و تقریباً شبیه مخمل بود. لولاهای فلزی کار خود را به خوبی انجام می دهند و صفحه نمایش را محکم در جای خود نگه می دارند. پس از تغییر زاویه صفحه نمایش، صفحه نمایش خیلی کوچک است. باز و بسته کردن لپ تاپ با یک دست مشکلی ندارد. زاویه باز به حدود 170 درجه محدود شده است که در عمل نباید محدودیتی داشته باشد. دو قلاب قفلی که روی صفحه نصب شده اند، اطمینان حاصل می کنند که دستگاه به طور تصادفی در حین حمل و نقل باز نمی شود. یک دکمه مرکزی به راحتی قفل حمل و نقل را آزاد می کند. از نظر تحرک نیز باید گفت که خودروی 15.6 در کلاس خودروهای بسیار متحرک قرار نمی گیرد. با این حال، اندازه گیری ها نشان می دهد که Dell Latitude E6510 یکی از لپ تاپ های باریک تر است. بعداً خواهیم دید که ساختمان مسطح چندان مفید نیست. وزن پایین 2.5 کیلوگرم و فقط 0.28 کیلوگرم برای آداپتور برق باریک است.

اتصالات

با ارائه خدمات و پیکربندی اتصالات، چپ ها و راست ها می توانند خوشحال باشند. با این حال، می‌توانیم تصور کنیم که در هنگام استفاده از ماوس خارجی که در ورودی کولر گازی قرار می‌گیرد، چنین نخواهد بود.

درگاه اتصال معمول لپ تاپ در پایین قرار دارد. با راه حل اتصال سازگار، لپ تاپ Dell Latitude E6510 می تواند به راحتی در محیط کار فعلی شما ادغام شود و با طیف گسترده ای از خدمات اتصال بهبود یابد. اکنون می‌توانیم به رابط‌هایی که مستقیماً در این محفظه قرار می‌گیرند نگاه کنیم. خوشبختانه هر دو و RJ 45 (LAN) از The عقب ماندند. اگرچه در تستر تعبیه نشده است، کانکتور مودم RJ11 نیز در پشت قرار دارد. کسانی که از چنین انتقال عکسی راضی نیستند می توانند از دیجیتالی که در پشت در لبه سمت چپ قرار دارد استفاده کنند. همچنین یک پورت USB 2.0 و یک رابط هیبریدی USB-eSATA وجود دارد. حفره امنیتی Kensington به جلوگیری از سرقت کمک می کند. در قسمت جلو، سمت چپ نیز یک اسلات کارت اکسپرس 34 میلی‌متری و یک کارت‌خوان 6 در 1 ارائه می‌کند. قسمت کار دفتر از کابل های مزاحم رها می شود. در مجموع، داوطلب آزمون ما می تواند به 4 دستگاه USB متصل شود. هر دو پورت USB به راحتی در لبه سمت راست پشت قرار می گیرند. حرکت رو به جلو یک SmartCard Reader، دو رابط صوتی، FireWire (IEEE 1394) و سوئیچ اصلی WiFi است. یک شیار ماژول در جلو وجود دارد که یک درایو DVD را در خود جای داده است. با فشار دادن قفل حساس به طور مستقیم روی صفحه گردان، می توان آن را به راحتی باز، برداشت و دوباره نصب کرد. با کارت های PC می توان آن را حتی بیشتر افزایش داد.

ارتباط

با اینتل 82577 LM، اتصال شبکه (10 مگابیت)، رام نشده را می توان به شبکه اترنت متصل کرد. از نظر اتصال WLAN، چندین گزینه وجود دارد: یا Advanced – N 6200، Centrino Advanced – N + WiMAX6250 یا The Ultimate – N که در تستر ما تعبیه شده است، همه از اینتل. به همین ترتیب، این کار را می توان با یکی از دو واحد WLAN در خانه، یعنی Dell Wireless (802.11 b/g/n 1) یا Dell (802.11 a/g/n 2) انجام داد. همچنین، می توان The که دارای یک مودم پهن باند است. همچنین Dell 5620 HSPA HSPA – Multi Mini (Gobi 2000) با یک – GPS یا The Dell HSPA Multi – با یک – GPS. سهمیه سیم کارت مربوطه در هر پیکربندی یافت می شود، حتی مدل های بدون مودم پهن باند مانند تستر ما. داده ها را می توان با دستگاه های تلفن همراه کوچک مانند تلفن های همراه یا PDA از طریق بلوتوث بی سیم Dell منتقل کرد. این ماژول نیز اختیاری است و فقط برای یک امتیاز خاص مورد نیاز است، اما برای تستر ما ایجاد شده است. تصویر یک دوربین وب 3 مگاپیکسلی در فریم بالای صفحه نمایش ادغام شد. این گزینه به شما امکان می دهد نه تنها فیلم ضبط کنید، بلکه عکس های جداگانه نیز بگیرید. اگر چه می توان برخی از تنظیمات را انجام داد، به طور خاص رنگ پوست نادر است. اما قطعا یکی از آنها برای ویدئو کنفرانس مجهز است.

نرم افزار

Microsoft Windows 7 Professional 32-bit روی لپ تاپ Dell Latitude E6510 که ما آزمایش کردیم نصب شده است. کاربر همچنین می تواند اینجا را انتخاب کند. پس از تنزل به XP، گزینه های دیگر شامل Windows 7 Professional یا Ultimate در انواع 32 بیتی یا 64 بیتی است. تستر ما به چهار گیگابایت حافظه (رم) مجهز است. از این تعداد، تنها 3.18 گیگابایت حافظه واقعی با نسخه 32 بیتی ویندوز 7 در دسترس است. اگر سیستم عامل 64 بیتی را انتخاب کنید، حافظه اصلی از نظر فیزیکی در دستان بهتری است و می توان از آن به نحو احسن استفاده کرد. با این حال، استفاده از یک سیستم عامل 32 بیتی موجه است، برای مثال، اگر هیچ درایور دستگاه جانبی 64 بیتی در دسترس نباشد.

تجهیزات جانبی

خوشبختانه، انواع رسانه ها در جعبه تستر وجود دارد. پیوستن به مهمانی یک دی وی دی بازیابی سیستم عامل، یک درایور و دی وی دی و برنامه های از پیش نصب شده و همچنین The Creator نیز روی DVD است. اما باید به طور جداگانه در ایالات متحده سفارش داده شود.

امکانات امنیتی

پس از نقص امنیتی Kensington که در بالا ذکر شد، لپ تاپ Dell Latitude E6510 دارای یک ویژگی امنیتی اضافی به نام خواننده اثر انگشت است. این مکان نسبتاً غیرعادی در سمت راست صفحه کلید دارد. این سیستم باید برای اولین بار از طریق Dell Security Manager پیکربندی شود. سپس رمزهای عبور را می توان با اسکن اثر انگشت وارد کرد. Dell همچنین گزینه افکت FIPS را برای امنیت بالاتر در لپ تاپ Dell Latitude E6510 ارائه می دهد. در مورد ویژگی های امنیتی بیشتر، یک ماژول پلتفرم مورد اعتماد (TPM) 1.2 و همچنین یک خواننده یکپارچه یا به طور خاص تر، یک “کارت خوان هوشمند” وجود دارد. در اینجا، لپ تاپ Dell Latitude E6510 همان گزینه های ارائه شده در E6410 کوچکتر را نمایش می دهد. از نظر ضمانت های ارائه شده، روز کاری بعدی 3 سال در کارخانه وجود دارد. علاوه بر این خدمات ارزش افزوده مختلفی (بیمه حوادث، بازیابی اطلاعات و …) قابل سفارش است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E6510 نسل اول i5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E6510 نسل اول i5"، کلیک کنید.