بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E7240 نسل چهارم i5

توضیحات

لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E7240

لپ تاپ Dell Latitude E7240 یک اولترابوک بسیار سبک (حدود 1.3 کیلوگرم) و جمع و جور 12.5 با شارژدهی بالا است که با پردازنده نسل چهارم i5 و 8 گیگابایت رم گزینه بسیار مناسبی برای کار روزانه با هر نرم افزار مهندسی می باشد. وجود حافظه پرسرعت mSata SSD این اولترابوک را به یکی از بهترین انتخاب ها تبدیل کرده است (به جز گرافیک های سنگین سه بعدی یا رندر).

اتصال برای یک اولترابوک مفید است. Dell Latitude E7240 علاوه بر پورت USB 3.0 (1x با عملکرد شارژ)، که استاندارد نیز می باشد، دارای رابط HDMI استاندارد و Mini DisplayPort برای اتصال دیجیتال از نمایشگرهای خارجی است. همچنین دارای کارت خوان و رابط LAN معمولی گیگابیتی است. به نظر ما، طراحی UI خوب است. اینترفیس های کافی برای اتصال وسایل جانبی رایج مانند چاپگر، نمایشگر خارجی، هارد دیسک یا درایو نوری در پشت بدون ایجاد مزاحمت در کابل چپ یا راست نوت بوک وجود دارد. در سمت راست پورت USB دیگری قرار دارد که می توان از آن برای اتصال سریع دوربین دیجیتال یا گوشی هوشمند استفاده کرد. همچنین دارای کارتخوان است که به راحتی قابل دسترسی است.

عملکرد WLAN در مقایسه مدل‌های آزمایشی ما با یک ماژول Wi-Fi Dell Wireless 1506 و دو آنتن ارائه می‌شود. این تبلت از باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز استفاده می کند و از نظر تئوری می تواند به سرعت انتقال 300 مگابیت بر ثانیه دست یابد. قدرت سیگنال و اتصال به روتر 802.11n ما با تراشه Ralink RT2860T خوب بود. ما لپ تاپ را در خط دید مستقیم روتر نگه داشتیم و عملکرد Wi-Fi را در 2، 5 و 10 متر (به ترتیب 6.6، 16.4 و 32.8 فوت) اندازه گیری کردیم. نتایج بین 4.3 مگابایت بر ثانیه تا 5.77 مگابایت بر ثانیه است.

مدل آزمایشی ما دارای ماژول بلوتوث داخلی نیست. ظاهراً لپ تاپ Dell Latitude E7240 تنها در صورتی از بلوتوث پشتیبانی می کند که قبلاً در ماژول WLAN ادغام شده باشد. به عنوان مثال، Dell Wireless 1601 کار می کند اما هنوز در دسترس نیست. همین امر در مورد ماژول های WWAN (HSPA+ یا LTE) ذکر شده در مشخصات نیز صدق می کند. یک وب کم HD، دو میکروفون (هر دو در پنل) و یک پورت اترنت استاندارد گیگابیتی تجهیزات ارتباطی را تکمیل می کنند. علیرغم تمرکز بر کیفیت قانونی، کیفیت تصویر وب کم فقط پایین است و تنها می تواند نیازهای اولیه ویدئو کنفرانس را برآورده کند. رنگ ها تیز به نظر می رسند، نویز قابل مشاهده و تفاوت روشنایی بدتر می شود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E7240 نسل چهارم i5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E7240 نسل چهارم i5"، کلیک کنید.