بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E7450 نسل پنجم i7

توضیحات

لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E7450

لپ تاپ Dell Latitude E7450 طراحی کاملا حرفه ای دارد. مانند درب کربن و بدنه آلیاژ آلومینیوم آن.

اما ممکن است در نگاه اول متوجه این موارد نشوید. وزن این لپ تاپ 1.6 کیلوگرم و ابعاد آن 13.3 x 9.1 x 0.8 اینچ است که بسیار بزرگتر و سبکتر از Lenovo Thinkpad T450s است. اما سطح مقاومت هر دو یکسان است.

هنگامی که در مشکی مات را باز می کنید، با یک صفحه کلید تخت، پنج دکمه ماوس و یک اشاره گر لمسی در وسط صفحه کلید روبرو می شوید.

پورت ها در دو طرف دستگاه و در پشت آن قرار گرفته اند و فن و باتری در زیر لپ تاپ قرار گرفته اند. تنها دو قسمت از لپ تاپ وجود دارد که فضای سیاهی که اطراف آن را احاطه کرده است را می شکند. یکی لولای خاکستری آن و دیگری چراغ های نشانگر سفید است.

صفحه کلید و تاچ پد

صفحه کلید بزرگ E7450 دارای دو سطح روشنایی، ضخامت مناسب و استاندارد (1.55 میلی متر) و کلیدهای نه چندان نرم و صاف (نیروی فشار مورد نیاز 60 گرم) است.

در آزمون تایپ سرعت ده انگشتی 81 کلمه تایپ شد که بیش از حد متوسط ​​(75-80 کلمه در دقیقه) است.

صفحه لمسی با ابعاد 3.9 در 2.1 اینچ دارای یک سطح صاف است که توسط دو دکمه بزرگ ماوس در پایین و سه دکمه دیگر در بالا احاطه شده است.

همچنین یک نشانگر لمسی لاستیکی در وسط صفحه کلید بین کلیدهای G و H وجود دارد که امکان استفاده همزمان از تاچ پد و نشانگر وجود دارد.

انجام عملیاتی مانند استفاده همزمان از دو انگشت، بزرگنمایی و سوژه حرکتی را می توان بدون هیچ مشکلی روی صفحه لمسی انجام داد.

پورت ها و وب کم

کارتخوان در سمت چپ، جک هدفون و USB 2.0 در سمت راست. در پشت لپ تاپ دو پورت USB 2.0 به همراه HDMI، یک پورت نمایشگر کوچک، اترنت و اتصال شارژر تعبیه شده است.

در بالای صفحه نمایش وب کم قرار دارد که تصاویر را با کیفیت 1280*720 ثبت می کند.در مجموع می توان گفت که وب کم می تواند عکس ها و سلفی های دقیقی از شما بگیرد.

عملکرد

E7450 با پردازنده 2.3 گیگاهرتزی، هسته i7-5600U اینتل، 4 گیگابایت رم و 240 گیگابایت حافظه SSD، به دستگاهی قدرتمند تبدیل شده است که می تواند به راحتی از پس تمامی وظایف شما برآید.

حتی با اجرای همزمان 3 فایل اکسل و 10 تب کروم، هیچ مشکلی در سیستم هنگام پخش یک فیلم 1080p مشاهده نشد.

گرافیک

با Intel HD Graphics 5500، می توانید بازی های سبک را در اوقات فراغت خود انجام دهید. این کارت گرافیک در هنگام پخش فیلم، ویرایش عکس و موارد دیگر به خوبی شما را همراهی می کند.

صفحه نمایش

Latitude E7450 دارای صفحه نمایش 14 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 است که به صورت مات طراحی شده است تا نورهای اطراف شما در کار شما اختلال ایجاد نکنند.

صفحه نمایش E7450 دارای 256 نیت روشنایی است که بالاتر از T450s (236 nits) و میانگین (246 nits) است. در تست رنگ، در بالاترین سطح قرار گرفت و 91.6 درصد از رنگ‌های sRGB را پوشش داد.

پخش صدا

بلندگوهای استریو در پایین دستگاه قرار گرفته اند و صدای زیادی از جلوی دستگاه به ما می دهند. اما متاسفانه صدا بسیار یکنواخت است و عمق و ارتفاعی در آن وجود ندارد.

نتیجه نهایی

به طور کلی، Dell Latitude E7450 یک اولترابوک رضایت بخش است. بدنه فیبر کربن و منیزیم بسیار بادوام بوده و عمر باتری آن 8.5 ساعت است که برای روز کاری شما کافی یا حتی اضافی است.

همچنین کیبورد آن بسیار راحت است و صفحه نمایش مات آن بسیار زیباست. اگر فقط قسمت پایینی دستگاه خنک‌تر بود و سیستم صوتی بهتر کار می‌کرد، می‌توانست دستگاه مناسبی برای شما باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E7450 نسل پنجم i7" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E7450 نسل پنجم i7"، کلیک کنید.