بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Precision 7710 نسل ششم i5 HQ گرافیک دار

توضیحات

لپ تاپ Dell Precision 7710

لپ تاپ Dell Precision 7710 کاملاً بازطراحی شده است تا به همان اندازه که به نظر می رسد عملکرد خوبی داشته باشد. نوآوری، عملکرد و قابلیت اطمینان Madrack بر اهمیت زمان کار برای همه سازندگان حرفه ای تاکید می کند. ما فناوری را با در نظر گرفتن خلاقانه‌ترین فناوری‌های بهره‌وری طراحی می‌کنیم و تمام مراقبت‌های Dell را برای به حداکثر رساندن عملکرد و به حداقل رساندن خطاهای طراحی نوآورانه تأیید می‌کنیم. هدف ما ایجاد یک ایستگاه کاری بهره‌وری برج‌مانند در شکلی است که فقط یک تلفن همراه نیست، بلکه لپ‌تاپی است که فرد مفتخر به حمل آن است. این تیم طراحی از فناوری‌های جدید و مواد درجه یک استفاده می‌کند تا در عین اینکه واقعاً متحرک و زیبا هستند، بالاترین عملکرد ممکن را ایجاد کنند. پربازده ترین پردازنده Dell را ببینید.

عملکرد قدرتمند

نرم‌افزارهای حرفه‌ای و زمان لازم برای رندر، مدل‌سازی و پردازش، عوامل کلیدی در خلاقیت شما هستند که به کاربران اجازه می‌دهند با تنظیم خودکار تنظیمات نرم‌افزار برای برنامه‌های خاص، عملکرد و بهره‌وری را از ایستگاه کاری Dell Precision خود تجربه کنند. سری Dell Precision 7710 دارای جدیدترین نسل ششم Intel® Core™ و اولین پردازنده های تلفن همراه Intel® Xeon™ در جهان و انتخابی از کارت های گرافیک حرفه ای NVIDIA Quadro® یا AMD FirePro™ با عملکردی است که حداکثر زمان کار را به شما می دهد.

قابلیت اطمینان عالی

برنامه‌های نرم‌افزاری که بسیاری از صنایع برای ایجاد رایانه‌های بر اساس تقاضای پایدار و قابل اعتماد استفاده می‌کنند. Dell هزاران ساعت آزمایش فشرده را با فروشندگان مستقل نرم افزار (ISV) سرمایه گذاری می کند.

ویژگی های لپ تاپ Dell Precision 7710، قیمت و خرید با تصاویر و سوالات متداول کاربر با بهترین قیمت و نقدی هنگام تحویل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده Dell)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Precision 7710 نسل ششم i5 HQ گرافیک دار" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Precision 7710 نسل ششم i5 HQ گرافیک دار"، کلیک کنید.