بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Precision M4700 نسل سوم i7 XM

نقد و بررسی

لپ تاپ Dell Precision M4700 موجود است

لپ تاپ Dell Precision M4700 یکی از لپ تاپ های محبوب شرکت دل می باشد. همچنین دارای صفحه نمایش عریض، مشخصات فنی خوب که شامل نوع رم، پردازنده و گرافیک می شود. لازم به ذکر است که از پردازنده گرافیکی Nvidia پشتیبانی می کند که می تواند یک لپ تاپ همه کاره برای طراحان گرافیک، برنامه نویسان، مهندسان و غیره باشد. به دلیل ویژگی ها و عملکرد بالا.

لپ تاپ Dell Precision M4700 دارای مشخصات فنی بسیار خوبی است که شامل Intel Core i7-3940XM با حافظه کش مناسب 2 مگابایت و همچنین دارای پردازنده گرافیکی Nvidia Quadro K1000M 2GB و لازم به ذکر است که کاربران می توانند به سراغ طراحی گرافیکی بروند. نوع رم این لپ تاپ از نوع DDR3 با ظرفیت 8 گیگابایت می باشد که می توانید ظرفیت رم را تا 16 گیگابایت، ظرفیت اصلی هارد دیسک این لپ تاپ ارتقا دهید. نوع SSD 120 گیگابایتی و ظرفیت هارد دوم 500 گیگابایت از نوع HDD می باشد.

این لپ تاپ دارای دو پورت USB 2.0 و دو پورت USB 3.0 می باشد که پورت های دیگر این لپ تاپ باید شبکه، هدفون، میکروفون، ESATA USB 2.0 و پورت VGA باشد. بندر HDMI همچنین پشتیبانی می کند و قابلیت استفاده از کارت حافظه SD را نیز دارد. از دیگر ویژگی های خوب آن باید به وب کم، میکروفون و اسپیکر مناسب آن اشاره کرد که ارتباط تصویری با کیفیت و انتقال صدای بهتری را برای شما فراهم می کند، حتی می تواند برای کلاس های آنلاین یا مجازی برای شما باشد. مهمتر از آن، وجود دارد اسکنر اثر انگشت هم هست

لپ تاپ Precision M4700 دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی با کیفیت Full HD است که از ویژگی های مثبت آن می توان به عمر نسبتا خوب باتری لیتیوم یونی (6 سلولی) اشاره کرد، کاربران می توانند پروژه یا کار خود را در هر مکان خاصی انجام دهند. اطمینان لازم برای جابجایی این لپ تاپ لپ تاپ Dell Precision M4700 دارای ابعاد مناسب 376*256*32.7 میلی متر و وزن 3.44 کیلوگرم می باشد. با توجه به وزن زیاد آن، با توجه به تنظیمات و مشخصات لپ تاپ، می توان از وزن آن چشم پوشی کرد. حتی صفحه کلید (صفحه کلید) نیز بسیار مناسب است، کلیدهای خوب، نرم و روانی وجود دارد که می تواند برای تایپ مناسب باشد، بنابراین برنامه نویسان استفاده بسیار ویژه ای از این لپ تاپ دارند، بدنه این لپ تاپ از فلز ساخته شده است که در در برابر ضربه ها یا حوادثی که باعث آسیب می شوند مقاوم است. این لپ تاپ دارای درایو دیسک نوری و سیستم عامل لپ تاپ Precision M4700 64 بیتی با ویندوز 10 می باشد.

ویژگی های لپ تاپ Dell Precision M4700، قیمت و خرید با تصاویر و سوالات متداول کاربر با بهترین قیمت و نقدی هنگام تحویل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده Dell)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Precision M4700 نسل سوم i7 XM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Precision M4700 نسل سوم i7 XM"، کلیک کنید.