بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Precision M6600 نسل دوم i7 QM گرافیک دار

توضیحات

لپ تاپ Dell Precision M6600

یک چیز وجود دارد که هر ویرایشگر می تواند درباره یک ایستگاه کاری توافق کند: باید سرعت داشته باشد. هیچ ویرایشگری تا به حال از ساعت‌ها انتظار برای ارائه یک افکت در زمان نزدیک شدن مهلت لذت نبرده است. بنابراین، می بینیم که هنگام طراحی Precision M6600، دل به “نیاز به ویرایشگر سرعت” توجه داشته است. در پایین ترین سطح خود، Precision M6600 شامل یک پردازنده i7 نسل دوم است که برای تقریباً هر کار ویرایشی به اندازه کافی سریع است. با این حال، Dell همچنین یک پردازنده سریع Intel Core i7 را برای کسانی که نیاز به کاهش جدی پیکسل دارند، ارائه می دهد.

در حالی که CPU برای ویرایش سریع و کارآمد ضروری است، یک شرکت جدید برای سرعت بخشیدن به دنیای ویرایش وجود دارد: واحد پردازش گرافیکی (GPU). با برنامه‌هایی مانند Adobe Premiere Pro CS5.5 و Sony Vegas Pro 11 که پشتیبانی از GPU را در برنامه‌های ویرایشی می‌نویسند، یک کارت گرافیک قدرتمندتر اکنون می‌تواند در سرعت رندر و پخش زنده تأثیر بسزایی داشته باشد. برای کمک به شما در این زمینه، Precision M6600 کارت های گرافیکی سریع با 2 گیگابایت حافظه ارائه می دهد. این کارت تمام ویرایش‌هایی را که در Premiere Pro 5.5 انجام دادیم به طرز باورنکردنی پاسخ‌گو می‌کرد و پخش زنده ما را حداقل سه برابر سریع‌تر از استفاده از CPU به تنهایی کرد.

این خبر خوبی برای هر ویرایشگری است که می خواهد در زمان ویرایش صرفه جویی کند. علاوه بر این، Dell از فناوری Optimus انویدیا استفاده می کند که به طور خودکار کارت گرافیک را در مواقع نیاز (مثلاً هنگام ویرایش) روشن می کند و زمانی که نمی توانیم (مثلاً هنگام نوشتن اسکریپت) و عمر باتری آن را خاموش می کند. لپ تاپ را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. با این ویژگی و اگرچه یک کارت گرافیک خوب می تواند در زمان ویرایش صرفه جویی کند.

ما واقعاً تحت تأثیر سایر ویژگی های نمایشگر عالی Dell قرار گرفتیم. همه مدل‌های Precision آن‌ها دارای صفحه نمایش 17.3 اینچی هستند که فضای زیادی برای ویرایش پروژه‌هایتان در اختیار شما قرار می‌دهد. بهترین از همه، گزینه ای برای نمایشگر LED 1920×1080 با سطح حساس به لمس چهار انگشت نیز وجود دارد. در غیر این صورت، توانایی لمس صفحه نمایش در واقع کمی ناامیدکننده بود، زیرا دست ما اغلب تصویری را که می‌خواستیم ویرایش کنیم پنهان می‌کرد.

پورت های لپ تاپ Dell Precision M6600

در حالی که Precision M6600 احتمالاً تقریباً همه چیزهایی را که شما بین شاسی مقاوم آلومینیومی و آلیاژی منیزیمی خود نیاز دارید، خواهد داشت، به ناچار مواقعی پیش می‌آید که شما حتی به چیزی بیشتر از آنچه دل ارائه می‌دهد نیاز خواهید داشت. برای انجام این کار، به پورت‌هایی نیاز دارید و Precision M6600 آن‌ها را روی میز دارد. برای انتقال داده، ایستگاه کاری دارای دو پورت USB 2.0، دو پورت USB 3.0 است که می تواند داده ها را تا 3.2 گیگابیت بر ثانیه تحویل دهد و یک پورت eSATA. اگر متوجه شدید که حتی بیشتر از لپ‌تاپ خود به فضای صفحه نمایش نیاز دارید، می‌توانید با استفاده از خروجی‌های DisplayPort، HDMI یا VGA تا سه نمایشگر اضافی را با کارت‌های گرافیک AMD متصل کنید.

برای کسانی که هنوز نیاز به دریافت ویدئو HDV یا DV دارند، Precision M6600 دارای پورت IEEE 1394 FireWire نیز می باشد. همچنین تعداد زیادی پورت مفید دیگر، از جمله اسلات ExpressCard، یک SmartCard Reader، یک درایو Blu-ray اضافی، و جک های استاندارد میکروفون و هدفون 1/8 اینچی وجود دارد که گزینه های زیادی برای بهبود تجربه ویرایش در اختیار شما قرار می دهد.

ویژگی های لپ تاپ Dell Precision M6600، قیمت و خرید با تصاویر و سوالات متداول کاربر با بهترین قیمت و نقدی هنگام تحویل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده Dell)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Precision M6600 نسل دوم i7 QM گرافیک دار" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Precision M6600 نسل دوم i7 QM گرافیک دار"، کلیک کنید.