بررسی لپ تاپ دل Dell Latitude 5490 نسل هشتم i7

توضیحات

لپ تاپ 14 اینچی Dell Latitude 5490 i7 8U

ویژگی های لپ تاپ Dell Latitude 5490، قیمت و خرید اگر به دنبال لپ‌تاپ با عمر طولانی هستید، می‌توانید بهترین سخت‌افزار را با قیمت پایین داشته باشید. در ادامه مشخصات سخت افزاری و ویژگی های این دستگاه بررسی می شود.

Dell Latitude 5490 یک لپ تاپ سریع و بادوام است که از پیچیدگی کامپیوترهای امروزی جداست. این لپ تاپ با صفحه نمایش 14 اینچی و پردازنده نسل هفتم اینتل کاربران را در هیچ زمینه کاری ناامید نخواهد کرد. لپ تاپ های سری Dell Latitude همراهان بسیار خوبی برای کاربران در محیط های شرکتی هستند، اما حتی کاربران خانگی نیز از استفاده از آنها سود خواهند برد.

این لپ تاپ از پلاستیک فشرده ساخته شده و 1.6 کیلوگرم وزن دارد. این ویژگی ها آن را به یک لپ تاپ مناسب برای استفاده در محل کار، دانشگاه و … تبدیل کرده است. علاوه بر این، محیط اطراف نمایشگر با لایه نازکی از پلاستیک سخت پوشانده شده است تا از ورود ذرات گرد و غبار به لپ تاپ جلوگیری کند.

بررسی مشخصات سخت افزاری لپ تاپ دل Latitude 5490

پردازنده این لپ تاپ ساخت اینتل بوده و از پردازنده نسل هشتم i7 با مدل 8U بهره می برد. رم این دستگاه 8 گیگابایت و از نوع DDR4 می باشد. همچنین تا 16 گیگابایت قابل ارتقا است.

حافظه داخلی لپ تاپ Latitude 5490 به صورت پیش فرض 240 گیگابایت است. کارت گرافیک موجود در این دستگاه برند اینتل می باشد. با توجه به ترکیب قوی این سخت افزارها می توان گفت که این لپ تاپ به خوبی پاسخگوی نیاز روزانه کاربران است.

رم این دستگاه از نوع DDR4 بوده و یکی از مزیت های اصلی آن نسبت به DDR3 سرعت بالا و مصرف برق کمتر آن است. علاوه بر این، این نوع رم قادر است داده های بیشتری را به طور همزمان پردازش کند.

صفحه نمایش لپ تاپ Dell Latitude 5490

دل در این لپ تاپ از صفحه نمایش 14 اینچی با وضوح استفاده می کند. با توجه به اینکه کاربران هدف این لپ تاپ تجاری کارمندان هستند، این سطح از کیفیت تصویر برای کارهای روزمره کافی است. صفحه نمایش لپ تاپ Dell Latitude 5490 قادر است 54.4 درصد از طیف رنگ sRGB و 34.5 درصد از رنگ AdobeRGB را پوشش دهد. رزولوشن صفحه نمایش این لپ تاپ برابر با 1366×768 مگاپیکسل است که قادر است تصاویر با کیفیت HD را به صورت موثر نمایش دهد. یکی دیگر از ویژگی های لپ تاپ Dell Latitude 5490 وب کم آن است که به کاربران امکان تماس تصویری و شرکت در جلسات آنلاین و مجازی با کیفیت HD را می دهد.

صفحه کلید لپ تاپ Dell Latitude 5490

صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ Dell Latitude 5490 مزایای زیادی دارد. طراحی جزیره ای حرفه ای، فاصله گذاری خوب کلیدها، حساسیت و نیروی فشار دادن کلیدها چیزی است که در کیبورد Latitude 5490 دیده می شود همچنین کلیدهای کیبورد به گونه ای هستند که هنگام تایپ و کار با آن ها صدای زیادی ایجاد نمی کنند.

دکمه ها نرم هستند و به همین دلیل می توانید با سرعت بالایی تایپ کنید و تایپ با این کیبورد صدای آزاردهنده ای برای دیگران ایجاد نمی کند. در مورد تاچ پد باید گفت که دارای دو دکمه برای عملکرد چپ و راست است و در پایین سطح لمسی دیگر قرار می گیرد. تراکم مناسب سطح لمسی به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی و به سرعت دستورات لمسی را حتی با چهار انگشت انجام دهند.

ویژگی های لپ تاپ Dell Latitude 5490، قیمت و خرید به همراه عکس و پاسخ به سوالات مشتریان با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده Dell)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ دل Dell Latitude 5490 نسل هشتم i7" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ دل Dell Latitude 5490 نسل هشتم i7"، کلیک کنید.