بررسی لپ تاپ سونی مدل Sony Vaio VGN FZ210C

نقد و بررسی

لپ تاپ Sony Vaio Vgn FZ210C

سری fz به دلیل طراحی زیبای خود مانند بقیه لپ تاپ های سونی یک سر از همه آنها بالاتر است اما شاید کمی پایین تر از اپل باشد. اگر از طرفداران طراحی زیبا هستید اما حاضر نیستید هزینه بیشتری برای BD بپردازید، می توانید سری fz را انتخاب کنید. مانند سایر لپ تاپ های سونی، لوگوی Vaio در پشت صفحه نمایش بر زیبایی آن افزوده است. با ضخامت حدود 2.5 سانتی متر، شاید از بسیاری از لپ تاپ های چند رسانه ای دیگر مانند HP Pavilion نازک تر باشد.
صفحه‌کلیدهای سونی عریض، راحت و کار کردن با آن‌ها لذت‌بخش هستند، با یک چرخ چهار طرفه در بالای صفحه‌کلید که به عنوان مرکز کنترل رسانه عمل می‌کند. سریع به جلو، عقب، پخش، پخش و کنترل صدا از جمله عملکردهای آن است.

صفحه نمایش لپ تاپ سونی

صفحه نمایش 15.4 اینچی LCD یا رزولوشن 800*1280 که رزولوشن استاندارد برای این سایز است، سونی در این صفحه از فناوری Xbrite استفاده کرده است که در تلویزیون های HD براویا استفاده می شود که باعث کنتراست بیشتر و روشن شدن رنگ ها می شود. صفحه نمایش به خصوص هنگام پخش فیلم روی آن مطلوب است، اما طراحی زیبا از چند چیز رنج می برد.
عملکرد آن در مقایسه با لپ تاپ های مالتی مدیا 15 اینچی مشابه تفاوتی ندارد. حتی با استفاده زیاد از چند رسانه ای، گشت و گذار در اینترنت، پخش فیلم های بلوری، کار با اکسل، احساس سنگینی و کندی وجود ندارد.

شبکه وای فای لپ تاپ Sony Vaio Vgn FZ210C

این لپ تاپ از شبکه رادیویی Wi-Fi Intel Centrino Advanced N 6200 پشتیبانی می کند که نتایج جالبی را نشان می دهد. همچنین از وای فای 802.11n پشتیبانی می کند و می تواند داده ها را با سرعت 31.9 و 25.1 مگابیت در ثانیه به ترتیب در فواصل 15 و 50 فوتی از روتر منتقل کند.

لپ تاپ Sony Vaio fz از نظر مشخصات سخت افزاری یک لپ تاپ ایده آل است و با پردازنده 3 مگابایتی و کارت گرافیک گسسته از لپ تاپ های فنی و مهندسی محسوب می شود و اگر به دنبال یک لپ تاپ ارزان برای کارهای اداری، حسابداری، گرافیکی و … می گردید. .، این لپ تاپ برای شما مناسب است.

امکانات، قیمت و خرید لپ تاپ Sony Vaio Vgn FZ210C به همراه تصاویر و پاسخ به سوالات مشتریان با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول در وب سایت سازنده سونی)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ سونی مدل Sony Vaio VGN FZ210C" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ سونی مدل Sony Vaio VGN FZ210C"، کلیک کنید.