بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Ideapad 130-15IKB نسل هشتم i3 گرافیک دار

توضیحات

لپ تاپ Lenovo Lenovo Ideapad 130-15IKB 8 نسل i3

لپ تاپ i3 نسل هشتمی لنوو 130-15IKB از سرعت و قدرت انجام وظایف امروز و فردا برخوردار است. ساختار بادوام آن به این معنی است که می توانید برای مدت طولانی به آن تکیه کنید.
با پردازنده‌های پیشرفته نسل هشتم Intel® Core™، تا 8 گیگابایت حافظه و طیف وسیعی از گزینه‌های ذخیره‌سازی، فناوری محافظت از آینده را در اختیار خواهید داشت. سیستم عامل Windows 10 Home همچنین یک رابط آشنا با به روز رسانی های مفید ارائه می دهد و لپ تاپ شما را روی صفحه نمایش 15.6 اینچی Ideapad 130 یا جدیدترین آهنگ های بلندگوهای بهینه شده Dolby Audio ایمن نگه می دارد. در درایو DVD داخلی، فیلم‌ها و موسیقی‌هایی را که قبلاً دارید و دوست دارید تماشا کنید و گوش دهید.

از ویدیوهای مورد علاقه خود بر روی صفحه نمایش 15.6 اینچی Ideapad 130 لذت ببرید یا از جدیدترین آهنگ های بلندگوهای بهینه شده Dolby Audio لذت ببرید. در درایو DVD داخلی، فیلم‌ها و موسیقی‌هایی را که قبلاً دارید و دوست دارید تماشا کنید و گوش دهید.

ویژگی های لپ تاپ Lenovo 130-15IKB نسل هشتم i3

لپ تاپ «Ideapad130» یکی از محصولات شرکت «لنوو» است که از سخت افزارهای میان رده برای مصارف عمومی استفاده می کند. پردازنده ارائه شده در این لپ تاپ 8130U است که محصول اینتل می باشد. این پردازنده از سری I3 اینتل است که دارای فرکانس پردازنده 2.3 گیگاهرتز و 4 مگابایت حافظه کش است. پردازنده گرافیکی قابل استفاده با این سی پی یو Nvidia GEFORCE MX110 است. این پردازنده گرافیکی ممکن است برای استفاده معمولی مناسب باشد. وجود 8 گیگابایت رم DDR4 در Ideapad 130 باعث می شود تا سرعت خوبی برای پردازش کامپیوتری را تجربه کنید. لنوو یک هارد دیسک در لپ تاپ خود برای پشتیبان گیری از اطلاعات قرار داده است.

با استفاده از صفحه نمایش 15.6 اینچی با رزولوشن 1366 در 768 این لپ تاپ، می توانید فیلم و محتوای ویدیویی تماشا کنید. همچنین برای افزایش لذت تماشای فیلم، این محصول دارای دو بلندگو با توان خروجی 1.5 وات با فناوری صدای دالبی است. کنار این لپ تاپ لنوو پورت های خود را نشان می دهد که شامل دو پورت USB3.0 برای ذخیره سازی فلش مموری و هارد اکسترنال پرسرعت، یک پورت HDMI برای اتصال لپ تاپ به مانیتور، یک پورت LAN برای اتصال به شبکه های سیمی در نظر گرفته شده است. وزن این لپ تاپ 2.1 کیلوگرم است که برای یک لپ تاپ عمومی یک مقدار طبیعی است.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده لنوو)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Ideapad 130-15IKB نسل هشتم i3 گرافیک دار" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Ideapad 130-15IKB نسل هشتم i3 گرافیک دار"، کلیک کنید.