بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo IdeaPad Y510P نسل چهارم i7

توضیحات

مدل لپ تاپ Lenovo Lenovo IdeaPad Y510P

لپ‌تاپ Lenovo IdeaPad Y510P یک قاتل در کت و شلوار تجاری، ظاهری شیک و تقریباً حرفه‌ای دارد که سخت‌افزار بازی قدرتمندی را در درون خود پنهان می‌کند. لپ‌تاپ‌های بازی لنوو همیشه چیزی شبیه به پارادوکس بوده و از لپ‌تاپ‌های محبوب تجاری و مصرفی این شرکت فراتر رفته و طراحی قدرتمند و شیک مورد نیاز گیمرها را شامل می‌شود. IdeaPad Y510p هر چیزی که به ظاهر فکر می کنید، یک لپ تاپ گیمینگ قدرتمند با پتانسیل فراوان در وب و خارج از وب است.

طراحی لپ تاپ Lenovo IdeaPad Y510P

طراحی IdeaPad Y510p نسبتا محافظه کارانه است، با فلز صیقلی مشکی که روی درب و جای کف دست را پوشانده است، و فقط چند لهجه قرمز روشن روی کوره بلندگو و اطراف لبه‌های کلیدها برای تأکید بر این واقعیت که این لپ‌تاپ قدرتمند هیجان‌انگیزتر از همیشه است. .دارای فروشگاه در مقایسه با سیستم تجاری استاندارد، با صفحه نمایش 15.6 اینچی با وضوح 1920 در 1080 شروع می شود. صفحه نمایش روشن و شفاف است، با روکش مات برای جلوگیری از تابش خیره کننده. در طول تست‌های بازی و تماشای ویدیو، صفحه نمایش IdeaPad Y510 شفاف و بدون تاری یا تغییر رنگ بود. علاوه بر صفحه نمایش، IdeaPad Y510p به بلندگوهای JBL مجهز شده است و Dolby Home Theater v4 صدا را بیشتر می کند.

صفحه کلید از نظر بصری جذاب است، با کلیدهای قرمز و مشکی و نور پس زمینه برای ظاهری تهاجمی، در روز یا شب. صفحه‌کلید چیکلت AccuType دارای کلاهک‌های بسیار کمی است و کناره‌های هر کلید قرمز روشن است که وقتی نور پس‌زمینه روشن است، درخششی شوم به نمایش می‌گذارد. تاچ پد زیر در واقع یک کلیک پد است که بهترین گزینه برای یک ماشین بازی نیست. با دکمه های تعبیه شده در حسگر لمسی قابل کلیک، تلاش برای استفاده از صفحه لمسی در حین بازی می تواند خسته کننده باشد.

ویژگی های لپ تاپ Lenovo IdeaPad Y510P

IdeaPad Y510p همچنین دارای Ultrabay است، یک سیستم توسعه مدولار که درایو نوری با یک کیس جایگزین می‌شود.

در کنار Ultrabay یک اسلات قفل، یک درگاه USB 2.0 همیشه روشن، و جک هدفون و میکروفون وجود دارد. در سمت چپ، یک پورت اترنت گیگابیتی، دکمه بازیابی OneKey لنوو، خروجی های VGA و HDMI و دو پورت USB را خواهید دید. یک کارت خوان در لبه جلویی شاسی لپ تاپ وجود دارد و داخل آن یک Intel Centrino Wireless-N 2230 برای Wi-Fi 802.11n و بلوتوث 4.0 برای شبکه های بی سیم و اتصالات جانبی قرار دارد.

IdeaPad Y510 همچنین دارای یک هارد دیسک 1 ترابایتی است که فضای ذخیره سازی را برای کتابخانه بازی و مجموعه رسانه شما فراهم می کند، اما همچنان زمان بارگذاری سریع و پاسخگویی هوشمند یک SSD را ارائه می دهد.

عملکرد لپ تاپ Lenovo IdeaPad Y510P

لنوو IdeaPad Y510P از همان پردازنده 2.2 گیگاهرتزی چهار هسته ای Intel Core i7-4700MQ استفاده می کند، اما آن را به جای 8 گیگابایت رم با 16 گیگابایت رم جفت می کند. عملکرد خوبی برای کارهای غیر بازی ارائه می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo IdeaPad Y510P نسل چهارم i7" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo IdeaPad Y510P نسل چهارم i7"، کلیک کنید.