بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo IdeaPad110 نسل هفتم AMD

توضیحات

لپ تاپ لنوو Lenovo Lenovo IdeaPad 110 مدل

لپ تاپ Lenovo IdeaPad 110 از پلاستیک ساخته شده است. در عوض، این پلاستیک از جنس مرغوبی برخوردار است و استفاده از بافت هایی که برای بلند کردن این پلاستیک از دشت استفاده شده است، ظاهری لوکس به این لپ تاپ داده است. ابعاد این لپ تاپ با توجه به سایز 15 اینچی و بازه قیمتی آن کاملا مناسب به نظر می رسد.

از طرفی وزن 2.2 کیلوگرمی آن برای دانش آموزانی که نیاز به همراه داشتن همیشه لپ تاپ دارند منطقی به نظر می رسد.

لنوو به لطف صفحه نمایش 15 اینچی توانست از صفحه کلید کامل برای این لپ تاپ استفاده کند. به علاوه ابعاد لپ تاپ به قدری بزرگ است که در کنار کیبورد از آیپد نیز استفاده می شود.

در حین استفاده، متوجه کیفیت خوب صفحه کلید خواهید شد. این کیفیت با در نظر گرفتن بازه قیمتی لپ تاپ بیشتر جلب توجه می کند. کیبورد جزیره ای با فاصله مناسب کلیدها از یکدیگر و همچنین از قسمت پلاستیکی لپ تاپ، تایپ با این محصول را آسان می کند. همین طراحی باعث می شود که کلیدها هنگام تایپ بازخورد خوبی داشته باشند و حس خوبی را به کاربر منتقل کند.

لوگوی روشن لنوو روی پلاستیک پشت نمایشگر خودنمایی می کند.

بین صفحه نمایش و لبه بالایی، وب کم و میکروفون دستگاه قرار دارد. چهار قطعه لاستیکی در زیر Ideapad 110 قرار داده شده است تا کاربر هنگام کار از قرارگیری ایمن آن بر روی سطوح مطمئن شود.

لنوو از لبه سمت چپ iPad 110 برای قرار دادن تمام پورت ها و کانکتورها استفاده می کند و لبه مقابل را برای قرار دادن درایو نوری خالی می گذارد. البته ناگفته نماند که لنوو نسبت به قرار دادن درگاه های USB این لپ تاپ کمی خسیسی داشته و تنها دو پورت USB را برای این محصول در نظر گرفته است.

جک شارژ و پورت اتصال شبکه از دیگر درگاه های ارتباطی هستند که در همان لبه سمت چپ دیده می شوند. علاوه بر لبه سمت راست که درایو نوری در آن قرار دارد. شاید لبه جلویی دستگاه برای عکاسان جذاب باشد، زیرا این لبه اسلات کارت خوان کارت حافظه را در خود جای داده است که می تواند کارت های حافظه SD را بپذیرد.

مانند تمامی لپ تاپ ها، ترک پد این محصول نیز برای دسترسی آسان در زیر کیبورد قرار گرفته است. ترک پد در آیپد 110 ساده است و دارای دو کلید کلیک چپ و راست است. اندازه ترک پد آنقدر بزرگ نیست که کاربر را از استفاده از آن خوشحال کند. اما تمام انتظارات کاربر از یک ترک پد معمولی را برآورده می کند.

به طور کلی، و با توجه به محدوده قیمت، Idiapad 110 در آن قرار دارد. طراحی این محصول، نوع کیبورد، اندازه ترک پد و تعداد پورت ها و اتصالات معقول به نظر می رسد و نمی توان لنوو را برای آنها ایراد گرفت.

امروزه لپ‌تاپ‌ها به محصولاتی گران‌قیمت تبدیل شده‌اند که دیگر مانند گذشته خرید آن‌ها آسان نیست. اما به لطف شرکت های کوچک و بزرگی که در این صنعت فعال هستند، محصولاتی وجود دارند که از هر صنفی قابل خریداری هستند.

این لپ تاپ ها به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که انتظارات اولیه خریداران را برآورده کنند و مخصوصا برای افرادی که نیازی به لپ تاپ حرفه ای ندارند مناسب هستند. لنوو یکی از پیشتازان بازار در تولید چنین محصولاتی است. لپ تاپ «Lenovo IdeaPad 110» از جمله محصولات این شرکت است که می تواند انتخاب خوبی برای رفع نیازهای اولیه کاربران باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo IdeaPad110 نسل هفتم AMD" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo IdeaPad110 نسل هفتم AMD"، کلیک کنید.