بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Thinkpad E555

توضیحات

لپ تاپ Lenovo Thinkpad E555

مشخصات، قیمت و خرید Lenovo Thinkpad E555 کیفیت ساخت دستگاه مناسب است و پایداری آن انتظارات را برای این رنج قیمت برآورده می کند. لولاها صفحه نمایش را به خوبی در موقعیت خود نگه می دارند و به دلیل قیمت بسیار مناسبی که دارد می تواند انتخاب خوبی برای شما در انجام کارهای روزانه باشد.

صفحه کلید

پیشینیان E555 به کیبوردهای بسیار خوبی مجهز بودند و این مورد با E555 تغییر نکرده است. همچنان از صفحه کلید آشنای AccuType لنوو استفاده می کند، اما فاقد نور پس زمینه است. کلیدها دارای سطح کمی خشن و منحنی مقعر هستند. همه کلیدها دارای یک حرکت متوسط ​​و یک نقطه فشار کاملاً مشخص هستند. ما هم مقاومت را دوست داریم. به طور کلی، لنوو صفحه کلید خوبی ارائه می دهد که باید برای تایپیست های مکرر نیز مناسب باشد.

پد لمسی و TrackPoint

آخرین نسل ThinkPad E به TrackPoint و ClickPad نیز مجهز شده است. با این حال، یک تفاوت کوچک در مقایسه با نسخه های قبلی وجود دارد: دکمه های تکی ماوس TrackPoint از بین رفته اند. در عوض، نوار بالای ClickPad این دکمه ها را نمایش می دهد. کلیک پد چند لمسی تقریباً 10 در 7.5 سانتی متر است. سطح صاف دارای قابلیت لغزش خوبی است و ژست ها به نرمی انجام می شوند. پد دارای یک ضربه کوتاه با نقطه فشار واضح است. TrackPoint به آرامی کار می کند، امکان کنترل دقیق مکان نما را فراهم می کند و شما خیلی سریع به آن عادت می کنید.

نگهداری

لپ تاپ Lenovo Thinkpad E555 دارای فضای ذخیره سازی بزرگی است که به شما امکان دسترسی به هارد، حافظه، ماژول WLAN و باتری بایوس را می دهد. این نوت بوک دارای دو اسلات حافظه است، اما تنها یکی از آنها اشغال شده است. امکان تعویض هارد وجود دارد اما فقط می توانید از درایوهای 2.5 اینچی با ارتفاع 7 میلی متر استفاده کنید. حتی می توانید باتری بایوس را در صورت نیاز تعویض کنید. شما با ورژن های قبلی هم به فن دسترسی داشتید اما در E555 دیگه اینطور نیست.

امکانات، قیمت و خرید لپ تاپ Lenovo Thinkpad E555 به همراه تصاویر و پاسخ به سوالات مشتریان با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده لنوو)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Thinkpad E555" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Thinkpad E555"، کلیک کنید.